elin-mylife

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin - 31 juli 2014 21:00

 

Denna månaden har varit RIKTIGT bra! :D Är nöjd! Kram ♥

Av Elin - 31 juli 2014 17:30

 

Kram! ♥♥

Av Elin - 31 juli 2014 15:15

 

Blev så jävla glad för den sista texten, läs den!♥♥



Av Elin - 30 juli 2014 21:45

Kram! ♥


Av Elin - 30 juli 2014 16:30

1. Vad tycker du om mig? 

Svar: Jag tycker att du är en jätte snäll person, fin och ibland helt jäkla knäpp! Haha. Vi bråkar och jag kan vara sur på dig men vi blir alltid vänner igen och reder ut det. Som sagt, ALLA vänner bråkar! Jag kan prata med dig om saker jag inte vill prata om med mina föräldrar och vänner. Du förstår mig och finns där, speciellt om jag är ledsen! Jag är himla tacksam..<3

2. Kär?

Svar: Ärligt talat vet jag inte längre..

3. I vem?

Svar: Som sagt vet jag inte vad jag känner längre eftersom att han nog inte är intresserad och jag har verkligen gjort allt..men han heter Daniel!

4. Vad heter du i mellannamn? 

Svar: Maria

5. Bästa vänner? 

Svar: Hanna, Jenniefer, Natalia och nån till kanske :)

6. Vad har du för mobil? 

Svar: En samsung som suger röv!

7. Skulle inte vi ses i sommar?

Svar: Haha jo men blev inte så eftersom att jag planerat grejer och måste finnas lite mer hemma nu.

8. Glass el godis? 

Svar: Glass!

9. Chips el popcorn?

Svar: Beror helt och hållet på vad jag är sugen på..men chips då!

10. Känner du många från Skåne?

Svar: Två

11. Bor du i hus, lägenhet, gård?

Svar: Jag bor på en gård, på landet.

12. Första förhållandet?

Svar: Ett sjukt oserriöst! Jag gick i ettan och var ihop med en i min klass. Vi var ihop i typ två dar xD 

13. Vilken klädstil gillar du mest?

Svar: Vet inte. Min egen eftersom att jag inte följer någon stil direkt, bara min egen.

14. Har någon varit otrogen mot dig?

Svar: Nej

15. Donken el pizza?

Svar: Donken, dock gillar jag inget av det haha.

16. Bästa och sämsta betyg i skolan? 

Svar: C och E 

17. Vem vill du kasta en sten i huvvet på?

Svar: Ingen, just nu. 

18. Hatar du någon? 

Svar: Nej inte vad jag vet. 

19. Vad längtar du till? 

Svar: Bland annat, Liseberg. :) 

20. Är du dum i huvvet? 

Svar: Det är faktiskt lite svårt och säga själv om jag är det eller inte. Folk får väl tycka vad dem vill men bara för det kan dem inte förstöra mittt självförtroende och säga hursom! Om jag gjort/sagt nåt ja, men just nu känner jag att jag inte är det. ;)

21. Vilken kroppsdel är du mest/minst nöjd med? 

Svar: Mest nöjd är jag med mina lår, maybe armar också :) Minst nöjd är jag med mina vader och mage!! Usch

22. Ragga el bli uppraggad? 

Svar: Bli uppraggad haha?

23. Någon du älskar?

Svar: Ja, många :*


Tack för dom här frågorna! ♥:*

Av Elin - 30 juli 2014 11:30

Mitt favoritnagellack är det här: 

 

Den heter Wet n Wild-megalast.

Det är färgen lila och jag tycker att den är suuuuuper snygg!! Älskar den verkligen. Passar i princip till allt, alla årstider, kläder om man vill matcha det ;) Den är i nr 22, I think

'Flaskan' är stor och bra, lagom mycket i, 13.5 ml? Formen och flaskan är helt underbar, jag är kär i den haha. 

Penseln är också sjukt bra! Lagom stor och bra, bara ett plus! 

Priset vet jag dock inte för att jag fick den i födelsedagspresent av Hanna :D♥ Men kanske ligger mellan 50-90 kronor? Har inte alls någon aning. Tänker tyvärr inte fråga heller för det är ju hur elakt som helst och göra, usch! Liksom det kvittar vad grejerna kostar, eller är det bara jag? :) 


Vad ska man skriva mer om den? Den torkar OTROLIGT JÄVLA snabbt!!! Sjukt bra ju

Jag tycker verkligen att allt är bra med den!! Skulle verkligen tipsa den till er, köpa någon mer sån eller ge nån annan samma present för den är verkligen topp! Ger den 5/5p :) 

Kram!♥♥


Av Elin - 29 juli 2014 20:15

Haha omg! ;)

Kram ♥

Av Elin - 29 juli 2014 17:15

Kunde inte ladda upp den här på bloggen för att videon är för lång så jag fick ladda upp den på youtube. Hehe, går nog lika bra! :) 

Kram ♥

Skapa flashcards