elin-mylife

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Elin - 1 juli 2014 23:00


 
Hade en riktigt bra dag och är nöjd med allt! :) 


Annars idag så har jag bara tatt det lugnt eftersom att jag har jävligt ont i magen. Fick ta en tablett mot kvällningen för jag orkade verkligen inte. Höll nästan på och ta en kniv och köra in.. :( suttit och redigerat osv skrivit med Hanna :)

Imorgon blir det att vara med Jonna, har ingen aning alls vad vi ska göra. Kul ska vi ha de iaf :) På torsdag kanske jag ska vara med Alice, vet inte helt än..fredag ska vi till brosan och grilla. Sen kanske Hanna ska sova över här på lördag, inte helt bestämt än. Fullt upp! :)

Ha en bra kväll för om en stund ska jag fixa mig och hoppa till sängs...Kram ♥

(Om videon inte funkar, ladda om sidan. Tryck på play och vänta) Om det inte funkar, meddela...

Av Elin - 1 juli 2014 15:45

Ligger just nu i sängen för jag har otroligt ont i magen!!! Det värsta som kunde komma idag gjorde också det..det förstörde min dag helt! 

Ska vila nu och försöka göra en video senare på vad jag köpte, om inte kommer det bilder. Beror helt och hållet på hur jag mår för jag fryser som attan och mår illa också. Pust..jävla helvete..


Annars i helhet var dagen riktigt bra. Jag är nöjd med allt jag köpt och med sjävla dagen. Uppdaterar senare!

Kram! ♥


Av Elin - 1 juli 2014 10:37

Ha en bra tisdag! ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards