elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Uppdatering från skoldatorn

Av Elin - 19 maj 2014 12:00

Nu uppdaterar jag från skolans dator eftersom att jag är i skolan hehe. Har just nu matrast, käkat nån biff och det var gott. Dock blev jag inte så mätt för jag åt inte mycket alls. 

Börjar få ont i magen eller ja jag har haft det från och till idag, hade det inatt också när jag låg vaken.


Är inte så himla glad. På första lektionen så var jag jävligt ledsen och hängde typ inte med på lektionen, satt bara och tänkte, sen när slöjden började så bröt jag ihop... satt verkligen och grät! Det är så att en sak har hänt mellan mig och en kompis. Smsade mamma för det som hänt och hur jag mådde, har dock inte fått nåt svar från henne. Nu när man behöver någon som mest så kan hon inte svara. :(

Vill bara komma hem!!! Yey.. slutar om tre timmar och 40 minuter. 


Funderar verkligen på och inte gå till skolan imorgon. Jag orkar fan inte och så som jag mår nu så skulle ni känna desamma som jag! 

Jag funderar på och lägga upp tidsintällda inlägg och ta en bloggpaus. Är inte säker på det än, men funderar iaf. 

Uppdaterar när jag kommer hem, både med dagen och dag .. fixar nog de andra med så det är klart! Blir att ta många kort iaf! Men jag funderar på hur det blir med bloggapaus. Dagen var iaf åt helvete, förutom att jag fick bli glad en liten stund!


Ha en fortsatt bra måndag <3

 
 
natalia

natalia

19 maj 2014 17:24

Ibland behöver man en paus <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
angelica

angelica

21 maj 2014 21:26

jobbigt när det är strul med vänner!

http://angelicato.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards