elin-mylife

Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Är det bra och vara i skolan, med feber?

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om jag hinner klart, får bli att arbeta på onsdag annars ;)

Jag har sjukt ont i magen, mest vid höfterna dock. Har också huvudvärk och jag vet inte om jag har feber nu med, är helt varm och trött. Vill bara hem just nu!
Blir att lägga sig när jag kommer hem...ska försöka att uppdatera er mera ikväll <3

Ha en fortsatt fin dag vänner :)

~Kärlek~

 
 
natalia

natalia

4 maj 2015 18:05

Åh hoppas de inte är feber;(

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Annie

Annie

4 maj 2015 18:26

Nä vad jobbigt :( och kanske feber på det .. :(

Var rädd om dig vännen<3

Skickar massa krya på dig och styrkekramar!**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

4 maj 2015 19:35

Tack snälla fina du <3 Ibland blir man bara så trött när man får höra så mkt skit och folk so tycker saker om en, blir så nere på nåt vis men ska sluta ta åt mig genast efter er fina respons :)

Hoppas du känner dig bättre när du kommer hem från Skolan, inte bra att vara där sjuk :(

Massa kramisar

http://bian.bloggplatsen.se

Elin

4 maj 2015 19:47

Men eller hur! Folk tänker inte ett dugg, blir så arg! Åh vad skönt och bra :D

Tack så mycket, jadå!

 
sanna

sanna

4 maj 2015 19:55

Åh vad jobbigt krya på dig!

http://zinja.se

Elin

4 maj 2015 20:16

Tack så himla mycket rara du!

 
Sandra

Sandra

4 maj 2015 21:13

Krya på dig!! hemskt att vara sjuk, jag vill även passa på att tala om att jag har en tävling i bloggen där 3 stycken kan vinna ett egen designat mobilskal! Det får du inte missa !! :D Kram!

http://sa

Elin

4 maj 2015 21:31

Tack så himla mycket, jamen eller hur!

 
Piezes

Piezes

4 maj 2015 22:37

Åh vad jobbigt! Krya på dig, kram!

http://piezes.forme.se

 
R E V O L T E N

R E V O L T E N

5 maj 2015 23:00

Hopps det inte var feber och att huvudvärken och det gick över. När jag har feber är jag sjuukt känslig hahaha asså öööööverkänslig. Allt gör ont xD

http://Revolten.se

Elin

6 maj 2015 21:18

Tack! :) Haha aw! ;*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Av Elin - 3 maj 2015 19:38


Jag vill börja med att säga tack till er alla för att ni bryr er! Det är sjukt hur ni orkar lägga ner er tid på mig, att läsa och sen kommentera något litet, dock så är det hur stort och mycket för mig! Ni är allt för mig, massa kärlek till er!   ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Presentation


Det här handlar om mig, mina känslor och mitt kämpande för träningen.
Släng gärna in en kommentar eller en fråga ifall att ni har något på hjärtat! ♥

29/09-12 kämpade VI till oss två år på bloggen! KÄRLEK TILL ER♥

Kategorier

Fråga mig

17 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards