elin-mylife

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 29 juni 2013 20:44

Hej kära! :)
Det blev inte så bra uppdatering för att Hannie sov över här och vi gjorde lite idag! 
Men iallafall!
Igår så kom Hannie vid 17 och då fixade vi upp tältet, sen badade vi, fixade mer med tältet, spelade med badminton, pratade, satt vid datorn, spelade sällskapsspel och lite sånt.. sen iallafall när vi satt oss i tältet och åt lite gott - regnade det in I TÄLTET och det var FULLT med KNOTT!! Vi blev bitna JÄTTE MYCKET & HELA TIDEN, har typ bett över hela kroppen!.. Inte kul.. och jag är typ allergisk mot insektesbett, iaf mot myggbett.. så har det ganska besvärligt nu! 
Men Hanna och jag flydde in med alla grejer och sov i vår bäddsoffa, haha, sedan där så kollade vi på film och sen sov vi vid typ 02, fast Hannie somnade flera gånger innan, så roligt, hihi! 

Idag då - jo då blev vi väckta vid 09 (inte så kul då) men då åt vi frukost och gjorde i ordning oss och så kom Sara och pappa skjusade mig, Hannie, mamma och Sara en bit. Då så skulle vi gå en lång promenad i skogen (Järnleden heter den), väldigt gött! Och den stigen eller vad man ska säga var ca 1 mil! Och det var inte så jobbigt som jag skulle tro att det var, det var roligt och blöt! Haha, ja jag fick en sjö i mina båda skor... vi såg bland annat en orm i vattnet.. mamma trodde det var en ål, lite roligt! Sedan så såg vi fåglar, blommor, blåbär, lingon och hjortron och lite sånt, var hur mysigt som helst! Så hade vi tagit med fika och satt oss o fika osv
Skulle vilja göra om det! ♥ Jag är en naturmänniska, även fast det kanske inte märks på mig, men jag älskar skogen, floderna osv! Det tog.. ca 2-3 timmar och gå, men då får man räkna med pauser och sånt
När vi kom hem så kollade jag och Hannie på Hannah med H, den är bra, tipsar er som vill ha filmtips! Sedan så åt vi och spelade Slender man, haha, våra liv det.. vi fixade i ordning i rummet och så åkte hon hem.. lite tråkigt, men jag har haft jätte roliga dagar!!! 
Haha, Hannie, hickan i poolen, usch.. xD 
Aja.. nu tar jag det lungt och lyssnar på She's not me (Pts.2) ÄLSKA ♥♥♥
Ha en fortsatt underbar lördags kväll !! Kramis och puss 
 
Ps. Detta inlägget kändes ganska bra, för det var ganska långt! Ds
 

Av Elin - 21 juni 2013 11:21

Ha en underbar midsommar önskar jag! ♥



Av Elin - 19 juni 2013 23:20


Av Elin - 19 juni 2013 23:19

Skulle gärna vilja ha nån idé om vad jag kan blogga om, det skulle vara roligt och få höra er röst och vad ni tycker! :D Bara och kommentera!! 
Kramis och go'natt! ♥

Av Elin - 19 juni 2013 22:48

Godkväll kära läsare! 

Kul med ett par som läser min blogg, jag trodde att den var helt död efter mitt dåliga bloggande!!! 
Men det var de inte! Som ni nog vet så försöker jag blogga varannan dag.. för det blir så korta inlägg ibland!

Hursom, igår så hjälpte ju jag mamma med att plantera om blommorna, det var roligt och så solade vi och badade! Och det som jag ska komma ihåg till nästa gång är och smörja in mig med solskyddskräm!!! Jag är helt röd på axeln idag och det svider och gör ont så in i norden!!!!  :C vill gråta för det gör så ont! 

Kände det när jag duschade idag också, kan ju inte ens ta på axeln.. 


Men över till nåt annat! Idag så har jag inte gjort typ ett skit!

Jag hjälpte min syster med och ta in hästarna och borstade dom och så, kändes så rätt och underbart efter olyckan! (Jag har inte haft lust med hästarna och varit lite rädd för dom) 

Så vi lät hästarna stå inne eftersom dom sovit ute i flera dagar och så, så vi gosa med dom osv ♥

Jag blev också fruktansvärt glad över att jag tog på mig mina ridskor, kändes underbart!! 

Efter det så pratade mamma, sara och jag o så.. mamma och jag spelade spel och fixade en blomma som var lite konstig ute och lite sånt! Det var typ min dag, men jag tyckte den var ganska härlig iallafall! 

Imorgon så blir det andra bullar, då hittar jag på lite mer!

Då ska jag nämligen följa med mamma och handla, sen ska jag baka en Äppelkaka (receptet hittar ni på denna sidan; http://nathaliieskoog.blogg.se/    ni får dra ner så ser ni den sen. c:

Sen ska jag också.. ja, vadå? En hemlis ifall Gabbe läser här :o fast det tror jag inte, men kan berätta imorn när vi gjort det då! :) 


Sov gott kära läsare, godnatt! <3



Av Elin - 17 juni 2013 22:32

Idag har jag inte gjort så mycket :)

Jag har solat, varit ute och lite sånt  :) En härlid dag med sol!

Imorgon så ska jag hjälpa mamma och plantera om blommor och mina blommor, det BEHÖVS :D

Haha! 
Ha en bra kväll , kramis ♥

Av Elin - 17 juni 2013 22:24

Vad kul att jag har några som kikar in på min blogg här! 
Det är jag glad över!

Det är fler som kollar på min blog här än på devote, jag kanske ska byta tillbaka? ;) Haha, vi får se c:


Men nu gå vi över till nåt helt annat.. jag ska ha en frågestund på denna bloggen och den är tills imorgon (tisdag) till kvällen, vet inte viilken tid, men blir väl runt 18-20 :) Sååå skicka in frågor till 20 imorgon kväll!!!!!!!!

:D

Puss och kram så ses vi då!


Av Elin - 15 juni 2013 17:25

Jag vill tipsa denna godingen:

-Mmmmm!!!
Den är jätte god! Ett jätte bra mellanmål, och det finns fler smaker med äpple/kanel, m.m

Men den jag smakade idag var Crisp&Cereals-choklad, den måste ni bara pröva, så dom här ska jag köpa en annan gång, men testa en annan smak :)
(Vi var på Wasa i Filipstad idag och handla lite bröd/pasta och så :)

Men det var allt jag skulle säga, ha en fortsatt bra dag! :D
Kramis ♥


'




Skapa flashcards