elin-mylife

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 29 januari 2013 21:07

Nån som har Kik? 

Isåfall om ni vill ha mer kontakt, adda mig!

Skarvsladd, is my name! 

Har'e bäst mina godingar! 

KRAM 

Av Elin - 29 januari 2013 20:54

Hej! 

Det har faktiskt varit en ganska bra dag.

Skolan-NO, idrott, svenska och slöjd. 


På NOn blev våran lärare as förbannad, förstår varför! lol, jag hoppade typ två meter upp i luften :o

Idotten hade vi innebandy, tråk...


På Svenskan gjorde jag och två kompisar ett natonellt prov... usch..

Först skulle man berätta om en person man tyckte betyde mycket, varför osv.

Usch.. jag började näsan gråta xD haha,, för jag berättade om Tina och Major.. var jätte jobbigt! 

Ludde som va med föstod varför, (är en kompis) ni skulle sett hans blick! Awe, det var nästan så han skulle börja GRÅTA!! 

Han är så söt! ♥

Respekt to YOU! 


Kram.

Av Elin - 28 januari 2013 15:22

Det har varit en ganska bra helg faktiskt!

I lördags så red jag och Sara, men det gick sådär för mig. haha, jaja! 

Igår städade jag och så var vi hos farmor och farfar!

Farfar fick ju komma hem förra veckan, sjukt skönt! :)

Idag blev det skola. Inte så roligt.. 

Åh... det är en lärare där, han är fan söt!.. :D +hans röst är underbar ibland, fast inte när han säger ''hej'', haha! ♥

Ha det gött! KRAM


Adda mig på bilddagboken/dayviews, om ni har, är ny! :) 

Jag heter Elin

Annars om ni ej hittar mig så heter jag Skarvis                               ♥


Av Elin - 25 januari 2013 15:47

Hej, nu har det varit några dagars uppehåll!

Haft fullt upp, jag kommer ha fullt upp i helgen också!

Imorn ska jag ta sovmorgon, rida och göra lite religionsarbete.. på söndag ska jag städa och köra religionsarbete! Fullt upp som sakt.. 


Usch, 5 i min klass är typ magsjuka :SSS och jag tror jag blir det också.. jag jätte ont i magen o mår illa, höll på och spy förut!! 


Hörs, trevlig hleg, KRAM

Av Elin - 23 januari 2013 15:18

Jag lever..♥

Jag kunde inte,, jag har tänkt igenom hur familjen skulle bli, känt deras tårar.. 

Jag vet att jag betyder mkt för dom.. men inget är bra..

TÄNK om Molly blir SÅLD!? 

Vad ska jag göra utan henne?! Kommer ALDRIG förlåt Sara då..! 

H och jag har glidit isär?.. 

Jag har blivit sårad av en kille som jag var kär i och är stressad och deprimerad!!

Jag behöver verkligen HJÄLP, av ALLA.. men vet inte hur jag ska säga till mamma och pappa...?


Älskar er..♥ 


</3

Av Elin - 22 januari 2013 17:39

Allt går åt helvete just nu! 

Molly ska säljas, tårarna bara rinner..

Skolan går skit! Och jag och H glider isär.. :(

Vill bara dö, funderar på att försvinna.. PRECIS nu, för jag ska gå till postlådan, hoppas det kommer en bil.. </3

Älskar er VERKLIGEN.! ♥

Tårar rinner nu.. Puss och kram..♥

Av Elin - 19 januari 2013 09:31

Just jah! Vad tycker ni om min header? 

Fin/ful/ta nån annan? :D

Jag tänkte också ta bort lite inlägg från förra året! 

KRAM

Skapa flashcards