elin-mylife

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 31 december 2012 15:42

I'M BACK!

!!

Av Elin - 31 december 2012 15:36

Nu fick dom två något som varken Ida eller han varit med om!! 
Dom blev ass rädda!

Dom har trakatssera mig sen i Fredags, Ida har blivit annorlunda sen hon träffa han! 


Jag hörde att dom spelade in mig på deras mobil när jag sjöng. (IDIOTER)

Så jag sprang och öppnade dörren, SHIT vad rädda dom blev xD HAHA! Så smällde jag igen köksdörren så hela huset dåna. Sen kom pappa! xD Jä*lar vad dom fick skäll! Rätt åt dom... hoppas dom lär sig, är trött på dehär! 

Av Elin - 31 december 2012 15:04

Jag är FETT iritéerad på min syrras kille! Han är f*n dum i huvvet!

Visa lite RESPEKT mannen! 

Nu ska du få höra en låt om du ser i nästa inlägg!

Den passar perfekt på dig, och vad jag känner nu!

 

''-Som en liten jä*la råtta springer runt som ingenting, förstår mig inte på dig om du tror att du är KING!...

Av Elin - 30 december 2012 12:33

Nu är jag riktigt deprimerad.. jag ska ta en bloggapaus!

Men vi syns! Jag kommer nog tillbaka om ett par dagar, vet inte när, men när jag är på benen iaf.. Ha det riktigt bra!

KRAM! Men glöm inte min blogg, och kika in ibland, för jag kanske kommer slinka in med ett litet inlägg, att jag ä tbx, eller nåt sådant!♥ Kramis...

Av Elin - 29 december 2012 18:00

Orkar inte berätta..

 

 ..


''-Skit i vad dom säger, och lyssna till dig själv, för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig!

''-Varje gång jag såg dig blev jag alltid lika glad!''

 

 

''-Dags att lämna plats åt nån annan som gillar dig, den andra flickan som betyder mycket mer än mig..''

''-Men glöm ALDRIG bort, du är bara ''MIN KUNG''

 



''-Det började med skolan, sen familjen, sedan vännerna.. sen kom du in i bilden, åh, nu händer detta..''

''-När det gäller ditt leende, så slår du alla andras!..''

 


''-Jag älskar dig, det vet du!!.. :(''

 




 

 



 

Av Elin - 28 december 2012 22:45

Vi var i Karlstad idag! 

Var roligt!!! Förutom att jag hade ont i magen först i början.., så då var det inte så roligt,, haha, men det gick över! ;)

Jag köpte 5 svarta par strumpor, headset till mobilen, en vit stickad tröja, skit fin! :) En gul tröja med dragkedja på ryggen, den var också fin!! Och ett par svarta klackskor! Perfect!

Dagen var braaaa! ☻ 

 

Thank you for the day!! 

 

Annars har jag väl tagit det lungt! Handlat, och så. :) (Kort inlägg).. 

Men ha det bra! KRAM! 

 

(Imorgon blir det kanske ridning, hoppas.. har sett fram emot det!) 

 

 

 

Av Elin - 27 december 2012 01:16

  !

Skapa flashcards