elin-mylife

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Elin - 20 december 2012 17:48

Ditt testvärde: 35 poäng

35
0
13
26
42
 


Flera av svaren kan tyda på att du har utvecklat en depression.

Av Elin - 20 december 2012 17:45

Jag har ingen lust längre med att blogga!

Det har blivit lite tråkigt, och jag vet inte vad jag ska skriva om.. men jag ska försöka att skriva, men kanske inte varje dag.. vi får se! Kanske blir bättre till lovet?  

 

Imorgon slutar jag 12:00, så gött! Sen så är det vinterlooov!!! 

Jag hoppas jag är lite gladare och ser framåt på livet.. just nu är jag inte de.

 

Jag vill bara lämna julklapparna till mamma, pappa, brosan ''Tobias'', syrrorna ''Sara och Ida'' & Linus och skriva en lapp, typ..: 

 

-Tack för åren! Ni är det världefullaste jag har!!! Men jag orkar inte.. jag älskar er.. hejdå♥

Usch.. tårarna rinner nästan.. wä..  

Jag ska försöka klara julafton tillsammans med dom, farmor o farfar, och sen kanske det värsta kommer...

Kram!      

Ovido - Quiz & Flashcards