elin-mylife

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 20 december 2012 17:45

Jag har ingen lust längre med att blogga!

Det har blivit lite tråkigt, och jag vet inte vad jag ska skriva om.. men jag ska försöka att skriva, men kanske inte varje dag.. vi får se! Kanske blir bättre till lovet?  

 

Imorgon slutar jag 12:00, så gött! Sen så är det vinterlooov!!! 

Jag hoppas jag är lite gladare och ser framåt på livet.. just nu är jag inte de.

 

Jag vill bara lämna julklapparna till mamma, pappa, brosan ''Tobias'', syrrorna ''Sara och Ida'' & Linus och skriva en lapp, typ..: 

 

-Tack för åren! Ni är det världefullaste jag har!!! Men jag orkar inte.. jag älskar er.. hejdå♥

Usch.. tårarna rinner nästan.. wä..  

Jag ska försöka klara julafton tillsammans med dom, farmor o farfar, och sen kanske det värsta kommer...

Kram!      

Av Elin - 18 december 2012 20:53

Det gick bra i skolan! ;) förutom att jag krocka med en i klassen på idrotten, så jag fick ont i magen, har lite ont nu.. D: 

aja.. blir säkert bättre! Sen krockade jag med en till, så jag ramla.. och fick ont i benet.. :c  fatta vilken OTUR!

Vi gick i skolan till 15:30.. kul, fast det var ändå roligt på slöjden och det gick snabbt! ☺

Amanda och jag gick på stan och köpte dom sista julklapparna, det var jätte kul!! Haha, skrattade typ hela tiden!!♥

Tack för dagen min lilla ängel♥ 

 

Sen när jag kom hem blev det en överaskning!.. :o 

JAG HADE FÅTT MOBILEN!!!!! Hihi, aw, love it! Nej men, det känns bra! ☺☺

Tack.. den funkar jätte bra och är snygg c:


Vi hörs och ses imorgon! Kram. 


Av Elin - 17 december 2012 20:09

Förlåt för att jag inte blogga igår, men hade ingen lust!...

Kramiz


OCH det är EN VECKA  kvar till julafton!! ojoj.. eller aa, 6 dagar nu.. ;) men vi ses!

Av Elin - 17 december 2012 19:52

Idag har det varit skolan.. 

Vi övade typ hela dagen för konserten som vi gjorde 18:00

Det gick super bra! Men det var jätte varmt!..D: höll på och svimma :c

Imorgon blir det för skolan!! :O scary...!

Det kommer säkert gå lika bra. ☺


Imorgon går jag ju till 15:30.. men efter ska jag och Amanda till stan! ☺♥

JUlKLAPPAR! Ja, jag hann inte köpa klart sist.. 

Hanna och jag skulle ju gå, men hon är sjuk.. KRYA PÅ DIG!!! Hanna, vi får gå nån annan dag? ☺

Skulle vara jätte roligt! 



Av Elin - 16 december 2012 01:09

 

Av Elin - 15 december 2012 22:00

 

 

 

 



Av Elin - 15 december 2012 17:45

 


Ja! Jag fick inga frågor.. nu är jag faktiskt lite besviken...!

Av Elin - 15 december 2012 17:15

Dagen började med att jag tog det lungt efter gårdagens städning och handling.

Sen blev jag ensam hemma och satt lite vid datorn, för det var/är snöoväder D:..

När det det inte snöa så mycket gick jag och Trisse (hunden) på en kort promenad. Mysigt!♥ Så kasta jag snöbollar som han sprang efter☺ Jag kom på att jag kunde skotta, så slapp mamma och pappa göra de, hehe! Så jag gjorde det, det tog typ en och en halv timme-två timmar. Var lite jobbigt.. så nu förkännar jag en vila!☺☺ kom in för ca 50 min sen. C; 

Skriver mer ikväll, kraaam. 

(Föresten! Hörde ni om han som sköt över 20 barn och en lärare i USA? Tror det va USA.

Helt sjukt ju!! Man är inte frisk om man gör så, eller vad tycker ni?!)

Ovido - Quiz & Flashcards