elin-mylife

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Elin - 25 december 2012 02:45

 

Av Elin - 25 december 2012 01:30

Det har varit en bra julafton !!! 

Vi har gjort mat, kollat på ''Kalle Anka'', någon mer som sett de?

Karl Johonsson, heter han så? O,o HAHA, det är ju bäst, höjdaren på julen!!♥

Och maten.. lite godis också.. det bästa till sist är ju att BORSTA TÄDERNA! xD

& mysa med alla! Bara sitta o små prata också.. 


Farmor, farfar, Sara, Linus, Dennis och Tobbe var hemma hos oss, och fira. Såklart mamma, pappa och Ida! ☺

Var PERFEKT. 


Kommer nog visa bilder på ''klapparna'' imorgon.. 

Jag fick iaf: 

.4 Naglack, ett mörkblått som glittrar, ett rött (glittrar), limegrönt (glittrar), och ett ''silvrigt'' eller ''glittrigt''♥

.Runda örhängen, som är turkos/blåa! Jätte fina! Glittrar också! Hihi

.1050 Kronor♥

.En dator lampa, som man tar in i datorn, har den nu, den är jätte bra!

.En Pyjamas, gullig! 

.En kalender av min bror, och det är BRANDMÄN, med bar överkropp... -Brosan, du är lite knäpp! ♥

.Och en bok med, ''Bellman, norge historier'', hehe! 


Nu ska jag nog kolla på film! Skriver mer imorgon.☺

Kommentera?

TACK för julklapparna!♥♥ (Familjen tyckte att deras julklappar var bra som dom fick av mig!, tack) Hihi. 

Hanna och Amanda! -Tack för hjälpen!!!

Godnatt!!!! KRAM

Av Elin - 25 december 2012 00:57

Mina betyg är jag nöjda med !! ☺

Man kör ju med, A, B, C, D, E och F.

Kan berätta hur mina betyg är ... ''trumvirvel'' ....


Bild ... C

Biologi ... D

Engelska ... C

Fysik ... D 

Geografi ... C

Hemkunskap ... C

Historia ... C

Idrott och ''hälsa'' ... B

Kemi ... D

Matematik ... C

Musik ... C

Religionskunskap ... D <-vi har inte jobbat med det mycket, därför!

Samhällskunskap ... D<- Samma där, vi har inte jobbat mycket med de..

Slöjd ... C

Svenska ... C

Teknik ... D


Hatar NO, därför det inte är bra betyg.. xD men jag jobbar iaf..!

Ni kan få bild någon dag, så ser ni att det är sant! ;) 

Kram

Skapa flashcards