elin-mylife

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Elin - 9 december 2012 16:37

Ni får välja vilken header jag ska ha☺:


1.   <-Den gamla


2.   

 

3.    <-Är sugen på den..♥

 

4.   

Av Elin - 9 december 2012 15:20

Idag har jag hunnit fixa till lite hemma. 

Diska, dammsugit, vattnat blommorna och så. Det var så skönt o liksom göra något bra! Mamma och pappa blev iaf glada! 

Jag har mockat och ridit, det passa perfekt!♥

Det gick super bra att rida efter kanske 6-7 månader paus!☺

Men blev kallt efter en stund, haha, men det va chill!

Jag värmde mig med sockor, en skön tröja, te och pepparkakor!!  

Nu tar jag det bara lungt. Ska kolla på olika headers. Vi får se om jag hittar nån. 
Hej då länge! KRAM 

(Kommentera/rösta/tipsa, m.m

Av Elin - 9 december 2012 00:30

Jag har fixat lite på bloggen. Men ska nog göra lite mer imorgon.☺

Ska kolla en snabbis på en annan bakrund, sen kolla på film, och sist sova! Hihi, tror jag.☺

Blev ett snabb inlägg!♥

Annars får ni sova gott och ha en fortsatt bra Söndags natt!

Godnatt och Kram♥

Av Elin - 9 december 2012 00:01

Inga har hunnit svara på min omröstning om jag ska ta en bloggpaus eller inte, men det är skit samma!☺

Jag skriver lite då o då, och lite o mycket ibland!

Men ska försöka med så mycket jag kan. Och om jag t.ex ska ha nåt prov eller så, så kanske jag inte skriver så mycket, eller kanske inte över huvudtaget. 
Jag kommer göra en nu OMRÖSTNING nu, RÖSTA!! ♥

Kommentera, tipsa m.m

Kram♥

Av Elin - 9 december 2012 00:00

Åh, jag chatta med han idag för första gången!!♥

Var as nervös.. D: 

Men det gick bra!☺ hihi♥

Jag fick höra att han visste att jag var kär i han... eller han hade sakt det till en kompis..

Får gå till skolan med en påse över huvudet på måndag!..  as pinsamt... :c

    <- !!!

KRAM

Skapa flashcards