elin-mylife

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 23 december 2012 23:15

Jag fick ju mina betyg i Fredags! 

Och jag har inte sakt dom.. men IMORGON kanske jag hinner göra de? :) Jag hoppas och tror det iaf! 

Men någon snäll person kan väl påmina/påminna mig?♥ Tack på förhand. 

Någon som är INTRESSERAD O VETA!??? :D Det var jag iaf, och nervös, tihih.

Kram☺

Av Elin - 23 december 2012 23:15

Det börja med att jag och pappa var vilsna på coop, hahah! 
För vi skulle leta efter ett jäkla spel.. och sen fick vi reda på att det inte fanns, så vi hade gått o tittat, helt i onödan!...

Sen gick jag på en promenad med Trisse och Jack (två hundar) det gick bra! ☺ Förutom att jag gick i snön och blev blöt... :s får skylla mig lite själv, hihi..!

Jag har torkat golvet, och städat på toaletten tills imorgon.. då är det julafton! Kommer nog bli jätte mysigt o bra! 

Kanske skriver upp en lista om hur morgondagen blir. (Imorgon eller senare) 

Nu ska jag kolla på film.. filmtips nån?????♥

Kram, och godnatt!☺♥

Av Elin - 23 december 2012 10:43

Nu var det länge sedan jag gjorde ett långt inlägg, jag tog bara in några små.. 

Igår gjorde jag inge särskillt! Jag tog det lungt och så mockade jag. 

Idag blir det att åka till mormor.. inte så kul/lite grann kanske.. sen hinna gå på en promenad, städa aa, och om vi skulle handla hänger jag med, sen kanske göra knäck. Och om vi kanske skulle börja med lite mat, vet inte!

Blir nog ingen ''ta det lungt dag'' xD 


Nu väntar jag på mamma för hon är på hem väg från sitt jobb, sen ska jag äta frukost. ☺

Skriver kanske ikväll vad jag har hunnit gjort! Beror på vad jag är på för humör och hur jag mår.

Kram! ♥ 


Av Elin - 23 december 2012 10:38

   till .......... julaaaaaafton!

Av Elin - 22 december 2012 15:22

Av Elin - 21 december 2012 17:32

!

Av Elin - 20 december 2012 17:48

Ditt testvärde: 35 poäng

35
0
13
26
42
 


Flera av svaren kan tyda på att du har utvecklat en depression.

Ovido - Quiz & Flashcards