elin-mylife

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 3 december 2012 20:04

Hejhejhej!!! ☺

Det har varit en otrolig fantastisk dag! Mitt nere humör gick bort, tack Hanna och Amanda!!☺

Åh, har varit super !! Haha, jä*lar vad jag har skrattat!:) och åkt/snurrat i snön, hahah. 

Vi var först hos Hanna, och prata o körde en grej på datorn, HAHA, usch! Sen drog vi hem till Amanda, men på vägen dit stanna vi vid en liten ''sjö'' och spräckte isen och gick på där, var naajs! hihi, Amanda såg en mus O,o

Men när vi var hemma hos Amanda lyssnade vi på musik, fika, prata, var på datorn, haha, spela fotboll i mörkret och gick i skogen i mörkret, snurra runt, haha, och så åkte på våra jackor ner för en backe ( I MÖRKRET!!)       

It was MY day!  It was perfect!☺♥

Nu blire att sjunga en låt och sen kolla på ''pengarna på bordet''. 


ASSÅ, imorgon ska vi till badhuset, är otroligt pinsamt!!! Rent helv*te... och lång dag, KUL! ...    

Men vi syns imorgon mina pärlor, glöm inte att det är FRÅGESTUND!!!☻☻♥ KRAM 

Av Elin - 2 december 2012 23:45

Hej på er!! Nu är jag tillbaka. 

Jag var egentligen tillbaka i fredags, men då var jag inte så aktiv! Men nu hörni!! 

Jag tänkte att vi skulle köra igång med en ... FRÅGESTUND!☺ Perfect! För det är så himla tyst från mig och er! Haha.. men inte nu längre? Skriv en fråga/kommentar!!!♥ Lägntar tills att få svara ;)


Idag har jag inte gjort så mycket, mockat.. :P varit ute. GUD vilket fint väder det va idag, i't was lovely!!! :)
Bara jag som bara har varit tvungen att kolla på julkalendern? Haha. Fast.. den var inte lika bra som ''Mysteriet på Greveholm säsong 1! NEJ! NU snart blir det att kolla på ''99 saker med Erik och Mackan''. ☻ Hihi. 


Imorgon är jag ledig, så himla HÄRLIGT! Vi har studiedag.☺☺

Då blire nog att vara med Amanda och Hanna♥ Ni är bäst, ok? Ni gör min dag! 

Blir nog bra!! 

Men skriver mer imorgon! Hejdå babys. 

            !!!!

Av Elin - 2 december 2012 14:00

Allt som är i låten är sant..!  Jag känner precis så.. och det är så..


''Du lämnade mig ensam och såren är ömma. Jag försöker att gå vidare men det är svårt att bara glömma, att lämna allt som en gång var det viktigaste i mitt liv! Jag lovade att STANNA här, men jag är lessen..!''


(Om ni inte kan trycka på klippet, tryck här -->) 

http://www.youtube.com/watch?v=ECFuhXo2-L4 

Skapa flashcards