elin-mylife

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 30 november 2013 23:30

Lite kvällshumor på de:




Av Elin - 30 november 2013 20:30

Det har varit en bra dag faktiskt! :)
Först idag så vaknade jag ungefär halv nio/nio så då åt jag frukost och sen städade jag och mamma o tog upp ljusstakar och sånt (men vi har inte julpyntat så för vi gör det lite närmare) 
Så vid halv tre, tre drog mamma, pappa, Sara, Tobbe, Linus, Ida, Dennis, Anna, farmor, farfar och jag till Ikea äntligen! Där tittade vi runt och så köpte vi lite saker 

Jag fick med mig tre doftljus och en låda hem som jag ska ha grejer i som jag vill spara från skolan osv i så det blir och plocka i sakerna antingen idag eller imorgon :) Taggad för de för då blir det också en liten rensning på samma gång!

Köpte ett par underbara ljus som passar till julen: Kladdkaka, brylepudding och kanelbullar luktar dom, -mm. Men det som var lite diss var att kanelbullarna luktade typ gammal parfym men dom luktar säkert godare när man tänder på den, ellerhur?

Men bild kommer upp på sakerna

Annars så när vi kom hem så var farmor och farfar hos oss en liten stund och nu har vi tagit det lungt och det kommer resten av kvällen fortsätta vara. 

Men jag är nöjd med dagen och imorgon blir det ännu mer saker och göra tyvär.. skolarbete och sån skit! Men vad gör man liksom inte? 

Har fått reda på att vi har svenskaprov på tisdag i verb och sån skit. Sedan vecka 50 har vi kemiprov och matteprov, jag lever livet! Är så nöjd.. men jag klarar det säkert bara jag tror på mig själv eller vad man säger haha


Nu blire och kolla bloggar och annat, ha en bra lördagskväll!!! <3

:*

 

(sämst bild, förlåt men hade ju besök så skyndade mig)

<3


Av Elin - 30 november 2013 20:19

  Tycker ni ska ha detta, jag tyckte faktiskt att det blev rätt så fint. Men först hade jag på ett genomskinligt nagellack och efter att det fått torkat i 4 minuter så hade jag på Isadoras Graffiti nail top (det krackelerar) :)

Kram <3


Av Elin - 30 november 2013 13:30

  

Rest in peace! Älskar dig Tina Turner ♥
Kommer alltid minnas dig, din päls och allt med dig

Och nu känner jag att det sorliga kapitlet med dig är slut och nu kommer glädjekapitlet med alla bra minnn osv :) 

Förut ville jag inte ha en häst efter det som hänt men jag inser nu hur dum det är att jag tänkte så, jag tror tillochmed att du vill att jag sak ha en och så jag kan visa hur mycket jag lärt mig när vi var tillsammans och så fort jag är i stallet, mockar rider osv kommer jag tänka på dig! Min underbaraste.
Du har det säkert underbart där uppe och sen när jag kommer upp till dig får vi det  bäst Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och alla andras. Vila i frid, pussar <33


Av Elin - 30 november 2013 12:30

 

Känner att jag inte har så många läsare längre så liksom ingen ide att blogga mer och har ingen lust alls, sedan så har jag typ inget och skriva om! Men rösta! :/ Kram

Av Elin - 29 november 2013 22:16

Så jävla underbar <3

Av Elin - 29 november 2013 21:43

Hej om ni har något tips på hur man kan få fler läsare så kommentera gärna, det skulle vara jätte kul! :) 

Men tack på förhand, kram!

Av Elin - 29 november 2013 21:36

1. Favorit julfilm? -Jag tycker ''Ensam hemma'' är en bra julfilm! 

2. Favorit julfärg? -Grönt och rött
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på Julafton? -Alltså jag klär inte upp mig så men jag har inte myskläder heller, jag är vanlig
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa? -Ojj.. finns så mycket jag vill köpa så kan inte välja en..!
5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen? -Kvällen
6. Har ni byggt pepparkakshus? -Vi gjorde det förr 
7. Vad ska du göra på jullovet? -Försöka vara med kompisar, familjen och annat!
8. Favorit jul dotf? -Pepparkakor, lussekatter, apelsiner m.m
9. Favorit jul nagellack? -Något rött
10. Favorit jul smink produkt+parfym? -Vet inte
11. Vad är din julönskning? -Att vi alla ska vara tillsammans och att vi har en bra julafton! 
12. Vad måste finnas på julbordet? -Mat ;) 

<3

Skapa flashcards