elin-mylife

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Elin - 8 november 2013 23:30

Godkväll vilken mysig kväll det har varit. 
Pappa, Ida och jag har spelat kort, plump idag igen som pappa och jag helt klart älskar! 

Jag har också haft världens pingissug.. ville bara spela men jag var/är så trött så jag sket i de.. men imorgon ska pappa och jag spela, jiippi!
Nu sitter jag också och kollar på (Re)volt, den tycker jag att ni ska kolla på, länkar den: http://www.svtplay.se/revol

Det har bara varit ett avsnitt men den är väl okej. Fast den blir säkert bättre men kolla på den och kommentera vad ni tycker.

Har snart sett klart på den så ska sova efter de.


På senaste tiden har jag fått väldigt gulliga kommentarer och jag vill bara tacka för dom! 

Ni är bara för snälla och gulliga. Blir så himla glad. Om jag är på dåligt humör och loggar in här och ser att det finns en kommentar då blir jag helt plötsligt glad för innan jag öppnar de tänker jag: Ännu en söt kommentar!  
Ni gör min dag, kom ihåg de! <3 

Ha en fortsatt bra fredagsnatt, kramis :*

Av Elin - 8 november 2013 17:37

 Känslor kommer fram av denna låten! Älskar denna <3 :'(

Av Elin - 8 november 2013 17:27

1. Favorit ljus doft? -Vanlij eller äpple tror jag, har inte dirket nån speciell :)
2. Kaffe, te eller varm choklad? -Choklad 
3. Vad är den bästa hösten minne du har? -Vet faktiskt inte..
4. Vilken makeup trend föredrar du: Mörka läppar eller bevingade eyeliner? -Mörka läppar kanske
5. Bästa doft för hösten? -Hm, det vet jag inte ;)
6. Favorit Thanksgiving mat? -Vet inte vad det är :o
7. Vad är höst vädret där du bor? -Det blir mörkt snabbt och regningt...
8. Den tröjan du använt mest? -Vet inte 
9. Mest använda nagellacket i höst? -Det är nog genomskinligt 
10. Fotbolls matcher eller hoppa i lövhögar? -Hoppa i lövhögar 
11. Tajta jeans eller leggings? -Tajta jeans
12. Combat stövlar eller Uggs? -Combat stövlar
13. Favorit TV-show? -Efterlyst! <3
14. Vilken låt får dig verkligen och känns höstkänslor? -Vet inte, hm: Järnspöken <3<3<3


Ha en bra kväll :*

 

Av Elin - 8 november 2013 17:15

Tjjohej! Äntligen fredag?!

Det har varit en bra dag i skolan och det var länge sen den var bra.

I skolan så har det varit en vanlig dag med so-nyhetskryss och prat, spanska-arbeta om landet och nu när vi har arbete om spanien så slipper vi läxa! Så himla gött fast det är också lite tråkigt på nåt sätt. Är väl inte van med de

Engelska-Vi började äntligen med ett nytt kapitel, hehe

Svenska-Vi läste våra ''skräckberättelser'' och fick godis, hihi 

Idrott-Vi hade daaaans och det var faktiskt kul med dans denna gången! Min åsikt har ändrats om dans, det är kul! Vi skulle dansa kille och tjej (i par då) men han som jag skulle dansa med var sjuk så jag dansade med en tjejkompis, yaay. Fast hon var riktigt duktig på och dansa fast själv tyckte jag att jag var lite bra (kanske låter skrytig men menar det inte så)

I alla fall, på torsdag nästa vecka ska vi visa upp hela dansen för läraren och så ska han filma när vi dansar den också -uuusch! Hatar verkligen när nån filmar mig, känns så obehagligt! :( men det är för att han ska kunna ''betygsätta oss'' eller nåt sånt.

Jamen han ser väl när vi dansar. Jajja men obehagligt är de

När jag kom hem så åt jag mat och så följde jag med pappa och handlade -shiit det gick också fort inte alls som när vi brukade handla 'teeeeeamwork' haha.

Nu sitter jag bara och chillar, det blir väl det tyvärr hela helgen. Ska väl öva på matteprovet på söndag iaf. Kanske dansa nåt och ja :)
Jag känner efter en hel veckas skola så orkar jag knappt göra nåt på helgen.. men det är ju jag. Förhoppningsvis blir det PIIIIIIIIIIIINGIS!! Åh sugen jag blev nu :(

Nu ska jag göra en tag, ses ;) Kramis <3



Bjuder också på en låt: 





Skapa flashcards