elin-mylife

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Elin - 12 november 2013 19:32

Jag funderar på om jag ska göra en veckans blogg.. vad tycker ni? Låter det bra? Kommentera vad ni tycker! KRAMAR <3

Av Elin - 12 november 2013 19:19

Är så glad för att ni kommenterar: ''Kolla gärna in på min blogg'' och det gör jag gärna! <3 
Så fortsätt med de, det var allt jag ville säga. Kramar :**


Av Elin - 12 november 2013 19:15


Av Elin - 12 november 2013 19:00

Hejj på er alla <3 vilken dag, den har både vara bra och tråkig. 

Vi fick tillbaka vårt NOprov i biologi som vi gjorde för flera veckor sen, eller ja någon vecka innan höstlovet haha. Och jag fick............................C!!!! :) Jag är riktigt nöjd! Kunde inte gjort det bättre.

Sedan på bilden gjorde vi ansikten och jag blev ganska nöjd med mitt, blev väl inte bäst men helt okej ändå nöjd! Jag vill inte vara bäst usch, bara pinsamt enligt mig. 

Annars så har det inte hänt mycket mer. Jag har gått hem och ja det slutade med att jag kom hem efter 50 minuter, orkade inte gå och skorna som jag gick i var inte så bra så nu har jag  fått blåsor :s Haha. Har också duschat och nu har jag suttit och spam läst verktygen till teknikprovet. Och ja, det är inte helt enkelt.. kommer jag kunna det till på torsdag? Det är ju hemskt! +Har övat på engelskan men det gick prima! Ska bara kunna 5 ord till sen är jag redo. 

Har just nu väldigt jobbiga läxor/prov: 
Till torsdag-teknikprov

Fredag-Engelskaförhör

Kommer jobba lite med under helgen-Svenskanovell

Torsdag nästa vecka-musikprov

Så myyysigt! Men alltså har bestämt att jag ska ta ett snack med mamma och lärarna ifall det strular med nåt och jag knappt hinner med (hoppas ni förstår) :) 

Juste! På torsdag har jag utveckligssamtal också :s Allt på varann, haha.

Nu tjatar jag på som vanligt, vi ses i nästa inlägg kramar <3


Ovido - Quiz & Flashcards