elin-mylife

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Elin - 15 november 2013 23:07

Fan bara jag som tröttnat på godis???
Fick en klubba av mamma och någon minut efter klarade jag verkligen inte och ha den. Den var inte äcklig eller nåt men klarade verkligen inte av och äta den. 
Förut älskade jag verkligen godis och min hjärna blev helt hypnotiserad av de eller hur man ska säga. Men nu efter jag övervunnit mitt godissug som hjärnan skrikit efter så känner jag typ inget. Det är borta! Sjukt ju men ändå skönt! :)Riktigt braa
Haha var allt jag ville säga. Kramar

Av Elin - 15 november 2013 23:00










Av Elin - 15 november 2013 17:58

http://novembertjej.bloggplatsen.se/2013/11/14/10342781-viktigt-ignorera-inte-till-alla-tjejer-killar-i-tonaren/


Gå in där och läs om en sann ''text''

Den är så värd och läsa!.. <3

Av Elin - 15 november 2013 17:48

Äntligen fredag! Har längtat sååå! Nu ska jag försöka och slappna av.. och antar det kommer gå sådär. 

Är just nu så övertrött så jag sjunger, skriker, hoppar m.m haha ja


I skolan hände väl inte så mycket bara gamla vanliga fredag. Men jag fick full pott på engelskan! Läxorna börjar rulla på, men jag har ganska bra inställning när jag tränar och sen när jag ska göra de. Sedan så drog jag mig två gånger i skolan... så smart. Först efter spanskan, då skulle Hanna och jag gå till en bänk så skulle jag styla lite så jag gled med benet och på nåt sätt drog jag mig. Hahahah fast det gick bra, slutade med asgarv!!! Så drog jag mig på idrotten. Jag sprang så drog jag mig på en matta och typ slog i mig på Hugos ben och skrapade upp mina knän och är blå och röd där. Gör också lite ont när jag böjer på de men det är ingen fara. Är ju vid liv! Det var mest pinsamt HAHAHAH

Guud.. 

När jag kom hem så kollade jag på Pewdiepie, pratade med mamma och Ida. Hjälpte till med maten. Satt lite vid datorn och snart ska vi handla. Najs de. 
Ikväll blir det: The computer, music, Pewdiepie. Yeah <3 

Hur ser eran fredag ut? 

Kramar :*

Ovido - Quiz & Flashcards