elin-mylife

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Elin - 11 november 2013 20:36

Denna låten får mig nästan alltid på topp, så vi kör denna <3

Hahah ;* Kramis

Av Elin - 11 november 2013 20:30

Tjena godingar! 

Fy vad kallt det är nu, både på morgonen och under dagen. Det känns nu att det är vinter, det är frost typ överallt och halkigt. Höll ju på och dra mig flera gånger! 

Vilken dag.. slitsam, fast vi har inte direkt gjort så mycket i skolan.

Vi har i alla fall haft matteprov och det gick väl ganska bra. Det var några saker som jag var osäker på tyvärr men det är bara och träna på det så blir jag bättre. Men jag är ganska nöjd. 

Annars i skolan hade vi slöjd och där håller jag på och gör en grå långärmad tröja! hihiii och ja, den blir väl bra. 
SO

Spanska

Och engelska. Åh gud vi skulle prata på engelskan och som vanligt sög jag! HUR fan kan jag vara så dålig?! +Vi skulle prata i klassen också eller ja prata en dialog. Säger man så? O,o Iaf, blev sjukt nervös. Blev helt varm och röd i ansiktet, hackade tänder och mer. Hatar och prata inför klassen och speciellt engelska.. 
När jag kom hem gjorde vi mat sedan läste jag för mamma på engelska, övade på engelska ord och på verktygen till teknik''förhöret''. Helt onödigt enligt mig och lära sig verktygen!

Nu ska jag bara ta det lungt, har vartit en tuff dag orkar just nu inte med skolan! Blir kanske en film så jag får upp humöret.

Humör-Ledsen, trött

Hur jag mår-sådär, ont i ryggen, lite i magen och mellan magen och ryggen. :(

Slutar 15 imorgon och måste öva på engelskan och tekniken och det tar väl upp 1-2 tim, sedan ska jag gå hem och det tar ca 40 minuter. Duscha också.. vi får se om jag hinner blogga. Hoppas på de <3
Ha en bra kväll, kramisar :*

   


-Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma.. <3




Av Elin - 11 november 2013 13:56

Nu blir det spanska. Vi ska fortsätta med våran uppgift. Sedan har vi engelska och slutar vid 15.40. 

Uppdaterar mer när jag kommer hem, men det blir sent. Först ska jag äta, träna på engelskan och på tekniken. Men jag kommer uppdatera! :) Kramar ha en bra dag. <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards