elin-mylife

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Elin - 24 november 2013 21:05

Åh det var så länge sen det var en bra söndag! Jag har inte oroat mig för skolan inför denna veckan, tvärtom!

Känns så himla skönt

Jag har också gjort saker som jag sagt att jag skulle göra

Gå på promenad, check

Städa, check

Ta kort, check

Och träna upp mina skulderblad, check, fast jag har fortfarande ont.. sedan har det också dykt upp ett till problem som vi får se om det håller i sig men jag ska hålla det för mig själv så får vi se om jag behöver säga till mamma. Tyvärr tar jag inte upp det här

Men annars är mitt liv på topp! Jag är glad och mitt liv går framåt. Det ända jag behöver just nu är han <3

Nu ska jag läsa en tidning så hörs vi imorgon

Godnatt, pussar o kramar <3<3


 

Av Elin - 24 november 2013 16:40

Är du kär just nu? - Japp! <3
Har du kysst någon idag? - Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nej

Har du ett förhållande? - Tyvärr nej..
Om nej, varför inte? - För han jag är kär i mig tycker nog inte samma sak!
När går gränsen vid otrohet? – Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej jag har inte varit otrogen och tänker inte vara
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej, varför säger man det liksom? :o
Är du romantisk? - Jag tror de!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej usch!
Är du svårflörtad? - Nej tror inte de ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Vet inte.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Nej?
Har du haft sex med över 20 personer? - Omg, nej, är helt oskuld!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande skulle vara perfekt nu, iaf med ''han''
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Usch nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Är inte ihop med nån så vet inte men när jag väl blir flickvän hoppas jag de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Har nog inte sovit hos en kille :s
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Vill inte ens nämna honom.. bara glömma honom! ''G''
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Euw nej!
När fick du din första kyss? - Innan sommarlovet typ!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18 tror jag :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Ja, men jag var 8 så döm inte xD hahah!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej vill inte tatuera mig och tänk om det skulle ta slut liksom :S
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Sålänge han är sig själv så är jag nöjd! Bryr mig inte direkt om stilen han har
Om du skulle beskriva din pojk/flickvän med några ord, vad skulle de vara? - Har ju ingen pojkvän men om jag ska beskriva honom som jag är kär i så -Rolig, söt, underbar, najs, är sig själv, typ de ;)
Vad skulle du göra för den du gillar nu? – Nästan allt! <3<3
Av Elin - 24 november 2013 12:44

Åhh.. det är nåt fel på trisse, han mår inte alls bra! 
Han har spytt två gånger idag, först imorse på vardagsrumsmattan och sen efter han ätit och då spydde han vitt, skum typ och gult. Sedan går han typ och ''spyr'' fast han inte kan. (Dåligt förklarat men hoppas ni förstår)
Är jätte rädd att det ska vara nåt farligt med han, insett att även om han är dum och inte lyssnar och jag blir arg på han så betyder han så jävla mycket! Jag säger saker om jag är arg och besviken men dom är inte sanna, dom orden ska inte finnas för jag älskar han så mitt hjärta svämmar över.

Han ska iaf inte få mat ikväll och imorgonbitti (ida vet saker för hon går vetrinär elr nåt sånt) Så ja, jag litar på henne! 

Inget får hända honom, jag kan hellre ramla ner för mitt hustak bara inte nåt händer med honom :(<3

Min älskade korv.. :*



Av Elin - 24 november 2013 12:40






                        Inte dom bästa och snyggaste bilderna men är iaf nöjd med promenaden! :*


Av Elin - 24 november 2013 10:49

Nu har jag ett ''schema'' på vad jag ska göra idag :) 

Kommer väl inte göra så mycket men ja. När mamma kommer hem kanske hon ska vila så då ska jag träna upp mina skulderblad för jag har så ont i dom.. +har svårt och andas när jag ligger ner men jag vet inte om det beror på de. Sen när mamma vilat klart och hon vill med på en promenad så går vi på en, annars går jag själv. För det är sjukt fint! Ska också försöka ta kort ute för det är frost, det är fint men inte så kul haha. 

Senare ska jag städa mitt rum äntligen ;) men ska försöka blogga också

Men nu kom mamma, ses :* <3

Ovido - Quiz & Flashcards