elin-mylife

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Elin - 1 november 2013 21:14

Det är 29 dagar kvar.. då är det 2 år sen du försvann från mig, det är inte klokt! 

Önskar att du bara var här! Du är så saknad så, min finaste häst! 

Vi älskar dig! 

Sist vi pratade om dig var igår, klarade inte höra det för tårarna kom direkt men visade de inte.. 
Snälla kom tillbaka det är de ända jag önskar! Varför födds man om man ändå ska dö?

Rest in peace <3:*

 

 



Av Elin - 1 november 2013 21:03









Av Elin - 1 november 2013 20:42

Fan vilken dag! Har varit så sjukt mycket saker jag varit tvungen och gjort, hur orkar jag?

Men nu kan jag äntligen försöka och slappna av.

Dagen var iaf att vi åkte till mormor, hämtade henne, sedan till min moster och hennes man. Vi åkte till kyrkan tillsammans, fixade gravarna och tände ljus. Fy.. det var inte alls kul för jag började nästan gråta för min morfar.. ja han är död. Men hur kan jag känna sorg för han om jag inte träffat honom?

Lite skumt men aja. Ville så gärna träffa han..

Men jaja, när vi varit på kyrkan åkte vi tillbaka till min moster,fika där och spelade kort.

Sedan tillbaka till mormor, städade hos henne.
Hem, gjorde mat, städade här hemma också, gjorde cheesecake för vi ska fira mamma imorn och så duschade jag. Åh fick nästan en panikattack! Sedan ska jag också måla naglarna, hur hinner jag allt? Men det får bli genomskinligt nagellack orkar inte fixa med annat.

Nu ska jag annars bara ta det lungt, naglarna fixas senare. 


Jag är också orolig för min syster.. finns alltid för dig! <3
Ha en bra kväll, puss <3



Av Elin - 1 november 2013 00:16

Ovido - Quiz & Flashcards