elin-mylife

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Elin - 19 november 2013 19:10

 Text:

Töm ditt rum på tonårstankar nu
Du sa, ”Gör ditt val, ta ett självständigt beslut”
Jag höll en hand då mot din varma hud
Du sa, ”Stäng din dörr, vi har något att reda ut”


Och du stod där med din kniv
Bredvid din tyska bil
Du skar mitt svala liv
Mönstrat till ett krig


Du stal min blick, du gick din egen väg
Du sa, ”Det finns små trick som får folk att vilja väl”
Och sångerna jag hört, och filmerna jag såg
Var det vildaste jag gjort
Men inget var så stort


Som när du stod där med din kniv
Bredvid din tyska bil
Du skar mitt svala liv
Mönstrat till ett krig


Av Elin - 19 november 2013 17:09

Skolan tar verkligen kol på en.. jag bröt nyss ihop för allting.. pallar inte med skolan, läxor, prov och tröttheten!!

Jag läste nyss på inför musikprovet sedan bröt jag ihop, det blev verkligen för mycket. Jag orkar inte! 
Skoldagen har inte alls varit bra heller, en ren skit dag. Det har inte heller varit så skrattigt.. 
När vi slutade så ringde jag pappa för han skulle hämta mig sa han igår, sedan så fick jag ändå åka taxi hem! Jag väntade EN TIMME på att pappa skulle komma men naturligvis kom saker ivägen. Då hade jag ringt till mamma också och frågade om hon kunde hämta mig men NEJ! Blev så iriteerad på allt och alla. 
Sedan har jag ingen lust och äta.. åt knappt nåt när jag kom hem. Usch. Har också sjukt ont i magen och ryggen.. 

Förlåt att jag är så negativ, sur och ledsen.. men mår skit! Jag skriver mer senare (kanske) för måste öva på musiken och engelskan.. snälla, döda mig någon? :'( Hejdå

Av Elin - 19 november 2013 09:33

Hej förlåt att jag inte bloggade igår när jag sa att jag skulle göra de.. jag var tvungen och träna inför musikprovet sedan engelskaläxan. Sedan frågade mamma om jag ville följa med till Sara och där var vi till typ 21, så gick jag och la mig på en gång typ.. fast jag kunde inte sova. Jag slutar 15 och jag skriver när jag kommer hem :D Sitter med hannas dator så får sluta skriva nu, hejdå! <3 -Hahah från Hanna


Ovido - Quiz & Flashcards