elin-mylife

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 15:48

Deras hemsida: -> http://www.bubbleroom.se/

:) 

En jacka som jag nog vill ha, men vi får se! ♥

FRAMVILA Shina Short Trenchcoat Marin <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" />

BAK VILA Shina Short Trenchcoat Marin <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" />


Den kostar 399 kronor! 



Av Elin - 31 mars 2013 15:45

Nu kör vi en uppdatering med kläder från Ginatricot som jag tycker om! :)

Älskar de, hihi, som ni märker kanske.

Här kommer det iaf dera hemsida ->    http://www.ginatricot.com/se/sv/start

:) Check out? 


Linnen: 

 199 SEK


Toppar:

 99 SEK

199 SEK

 <-Finns i blå också, 129 SEK

199 SEK

99 SEK, finns i fler färger som jag älskar :)


Blusar och skjortor: 

349 SEK

199 SEK, finns också i fler färger :D

349 SEK

249 SEK 


Jackor/Kavajer:

399 SEK 


599 SEK


Klänningar och tunikor: 

299 SEK 

249 SEK, finns i aprikosfärg också, den va fin också :) 


Byxor: 

399 SEK 

299 SEK


Jeans:

499 SEK

499 SEK 

499 SEK 

399 SEK 

149 SEK, finns i fler färger.

299 SEK 

299 SEK


Underkläder: 

79 SEK, finns i fler färger.

59 SEK

59 SEK

59 SEK, finns i fler färger!

99 SEK

49 SEK

129 SEK

129 SEK, finns såklart i fler färger såklart! :) 


129 SEK 


Accessoarer: 

99 SEK 

99 SEK

79 SEK


Badkläder:

99 SEK 79 SEK


99 SEK 

99 SEK 

99 SEK 

99 SEK 

99 SEK 

79 SEK  


Så, nu är jag klar! :) 

Hejdå! ♥








Av Elin - 31 mars 2013 09:50

Godmorgon. :)

Hur mår ni? Hoppas bra! 

Humör: Trött och glad.

Nu är snart min hosta och snuva borta! Så himla skönt!!! Då ska Sara och jag ut och rida på direkten när jag är frisk, förhoppningsvis imorgon! 

Åh, då ska jag försöka vara med Molly lite mer, har ju inte haft lust när jag varit så nere senaste tiden, men nu :) 

Idag ska vi nog gå på en promenad, skönt de, har ju knappt varit ute nåt... lovet började ju tråkigt eftersom jag var sjuk. 

Men nu börjar den på riktigt! 

Det är riktigt fint väder, när jag vaknade och kolla ut trodde jag det va sommar.. men det sprack :S

Det kommer nog bli en riktigt fin vår, och så hoppas jag att det blir en lika fin sommar!!!! 

Längtar sååååå till sommaren.. :c

Bada, grilla, sola... m.m

Hoppas ni har ställt om klockan!? :o

Annars är det 09.58 ;) Haha.

Men ska dra mig lite i sängen, kram


Av Elin - 30 mars 2013 22:45

 

 

 


 








Av Elin - 30 mars 2013 22:33

Fråga mig nåt? ♥♥

http://ask.fm/GodisElin

 

Puzz 

Av Elin - 30 mars 2013 22:30

Godkväll mina kära!

Idag har det varit en bra dag! 

Vi har ätit gott, myst, pratat, spelat sällskapsspel :) m.m och såklart haft roligt!

Ja, är inte så bloggsugen, men uppdaterar säkert mer imorgon.

Humör-Glad och trött. :) Haha, kanske ska börja med detta, vad jag är på för humör, tycker ni? 

Nu ska jag se på: Let's Dance, för vet inte vad jag ska se ;) Hoppas det är bra.... när jag såg på det första gången (när jag var yngre), då kollade jag bara på klänningarna, haha, för jag tyckte dom var så fina! 

Har nog inget mer och säga... ;)

Men glöm inte och ställa om er klocka!!!!
Till 23 nånting tror jag, så himla tråk.. för vi får sova en timme kortare, men det som är bra är att det blir sommartid och ljusare!


Jag skaffade Ask.fm :) 

Tänkte om ni hade det kunde ni skriva nån fråga? 

Gå in på denna länken så hittar ni mig, följ mig/ställ en fråga/bli vän! :D

http://ask.fm/GodisElin

Godnatt mina kära! 



Av Elin - 30 mars 2013 13:40

Glad påsk på er alla! ♥

Hoppas ni få en bra dag! c:

Ska ni äta påskmiddag? Det ska vi :)

Kommer komma dåligt med uppdatering, menmen, imorn får det bli ändring!

Min hosta och snuva börjar iaf gå över. ;)

Men ha en underbar dag med släkten, familjen, killen/tjejen eller kompisarna! 

Kram underbara ni ♥





Skapa flashcards