elin-mylife

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 17 mars 2013 10:07

1. Om det är stökigt i mitt rum kan jag få värsta rycket ibland och börja städa

2. Ofta när folk pratar med mig säger jag ''va?'' för att höra det en gång till

3. Jag har humörsvägningar.. t.ex från och vara glad till jätte arg.. 

4. Om jag är arg kan jag bli gråtmild.. 

5. Jag hatar verkligen falska personer soch som sviker!

6. Jag har två jätte bra ''bästa''kompisar!

7. När jag ljuger brukar jag nästan alltid skratta! :S

8. Jag går först mer på pernsoligheten än utseendet 

9. Jag har en fobi... clowner!

10. Jag är riktigt pratglad, men inte i skolan!..

11. Jag kan nästan gå ner i spagat :)))

12. Ibland kan jag få tvångstankar..

13. Jag älskar vattenmelon, jordgubbar och smultron! 

14.Min största rädsla är att förlora min familj! 

15. Jag har brutit armen, stukat armen två gånger, stukat foten en gång, och fått hjärnskaning två gånger, tror detta är andra gången..

16. Jag vill jobba med barn

17. Jag är en tredjedels norsk :p

18. Jag tror det finns två människor inom mig.. en god och en ond.. 

19. Jag älskar och sjunga o dansa! 

20. Jag bryr mig mycket om MITT utseende..

21. Jag tänker väldigt mtcket, och ibland lite FÖR MYCKET! 

22. Jag kan inte lita på nån till 100%..

23. Jag skrattar jätte konstigt!!!

24. Jag kan lätt bli sårad, är känslig..

25. Jag är blyg av mig.. 

26. Jag gör alltid någon grimage när jag kollar mig i spegeln, hah

27. Jag MÅSTE bara lyssna på endel killars röster, för endel låter baaaara så ''sexigt'' haha.

28. Jag tror jag börjar gå ner i en deperission.. :c


Nu kom äntligen '28 sanningar om miiiiig'

SES ♥

Av Elin - 17 mars 2013 09:45

 Denna är god! Mums... ;)

Av Elin - 17 mars 2013 09:45

Tja! 

Oj,, vad ocool jag lät...

xD 

Nu ska jag berätta om gårdagen.

Igår iaf så kom farmor och farfar och vi åt tillsammans, hehe, så myste vi typ hela dagen!

+Jag red på förmiddagen/eftermiddagen, och det gick sjukt bra!!

Så jag börjar lära känna Molly mer nu, så jag och min syster ska rida nån annan stans nästa gång.

Blir nog skit bra. ♥

Men jag har fortfarande svårt med och rida/tänka på hästar.. för det känns som en sten i hjärtat, men jag försöker! 

Jag kommer ju tillochmed närmare min underbara syster. (Förstå mig rätt!) 


Åhh, bara jag som är kär i LOKA med smak av vattenmelon?

Jag har bara druckit den två gånger, men den är super god! Jag gillar egentligen inte LOKA, men den var faktiskt god

Nu har jag kommit på en grej! Jag tror jag ska sluta dricka dricka, t.ex cola, fanta, sprite m.m

För har ni tänkt på hur mycket socker det är i de? Jag vet att det i princip är det i allt, men det är de extremt mycket i dricka.

Förut var jag jätte rädd för fett, men nu är jag mer rädd för socker... sedan ska jag typ bara äta smågodis en gång om månaden.. chips/popcorn/nöter är inte godis, så det får jag ju äta. Tycker ni det låter bra, och att jag kan klara det? :)

Jag hoppas det! 

Sen ska jag börja rida mer, träna upp min mage och ben. Jag vet att jag duger som jag är, men ändå så gör jag inte det.. men jag ska KLArRA detta! :D

 

Vad ska man göra idag då? Jo,, jag ska TYVÄRR träna på mitt spanskaprov som jag har på onsdag, och jag har inte ens börjat träna!!.. kommer ju gå skit.. sedan ska jag nog.. gå på en promenad om det blir bra väder eller kanske rykta Mollan? Hmm, vi får se, mer uppdatering kooooommer! :)♥


Jag tog också sönder min fönsterlampa i onsdags.. så jävla lyckad dag liksom.. och jag VISSTE att jag skulle få otur, för jag spillde ut ett saltkar.. :c

 

1.Gick skit på NP

2. Jag fick ett bakhuvud i mitt huvud.. 

3. Min lampa gick sönder... -.-

 

xD Lyckad dag...


Så har jag kollat på IKEA vad jag ska köpa när vi åker dit, och det är ganska mycket! O,o jag ska köpa: 

 

1. Sängbord, kanske, vi får se!

2. Sängkläder/påslakan

3. Gardiner

4. En bokhylla, liksom, jag har en bokhylla, men ett glasskåp, och jag vill ha de, men jag hitta inget snyggt :c

5. Förvaringslådor, om jag köper den bokhyllan som jag har skrivit upp xD 

6. En Lampa, till mitt fönster, haha

7. Och en stol till mitt skrivbord, för min är ful....

 

Aaa, :) Dehär blev ett ganska långt inlägg, mkt bra Elin! ;p

Nu ska jag nog göra en: 10-20 saker du/ni inte visste om mig, och sedan äta fruksot eller om jag gör tvärtom? :)

Men vi hörs guys, hejdååå :)

 

 

 

Av Elin - 15 mars 2013 16:10

Nu äre helg!!!

Så himla gött :) 

Och nu är alla Nationella i matte borta, känns sjukt bra! 

Onsdagens matte i NP gick inte så vidare! Men dagens gick ganska bra :)

Men jag hoppas på det bästa. 

Annars börjar det bli bättre i mitt huvud, men jag blir virrig/yr och har ganska ont i huvudet fortfarande... :c trodde först att jag fick hjärnskakning och sen hjärnblödning :(((((( hemska tankar..

Men nu blir det att VILA och öva inför ett prov i spanska på Onsdag! 

Detta blev ett kortis inlägg, men vi hörs :) KRAM 

Av Elin - 13 mars 2013 15:30

Hej! 

Idag har det varit en tråkig dag i skolan.. för vi gjorde ju nationella prov.. det kändes sådär! Men såklart hoppas jah på att det gick bra!.. 

Vi fick ju en ny kille i klassen.. han kom från Afganistan O.o 

När vi slutade fick jag Johans bakhuvud i mitt huvud så jag har jätte ont nu, mår illa, är trött och yr.. tror jag fått hjärnkakning igen, och av samma person!..  När jag och min klasskompis skulle gå vingla jag som fan.. men om det inte blir bättre ska jag åka till sjukhuset hoppas jag.. men ska säga det till mamma/pappa sen. 

Jag åt iaf en macka när jag kom hem, och den har jag kvar än (menar att man kan spy) 

Nu ska jag ta det lungt resten av dagen känner jag! Vi hörs, hejdå! ♥

+Ska läsa lite om det. 

Av Elin - 12 mars 2013 09:30

Det är en hemsida som heter:

http://www.jfr.se/

Som det finns smycken, kläder, skor, väskor m.m

Alltså en shoppsida på nätet.

Det är en sverige/svensk sida så ni vet. 

Jag har inte köpt ifrån hemsidan, men funderar på det! :) 

Men det var allt, lägger upp lite bilder på smycken som jag tyckte om, kommer mer med kläder osv!


'Armband'


  -:69 kronor 


   -:99 kronor 


  -:229 kronor


   -:339 kronor 


'Halsband'


  -:179 kronor


   -:129 kronor


ÖÖ'örhängen'


   -:149 kronor


   -:59 kronor 


   -:89 kronor 



Kramis :)





Av Elin - 12 mars 2013 08:40

Idag är man ju ledig, och Hannis ska komma till mig, men vet inte när D:
:)

På Torsdag eller Tisdag ska jag iallafall gå till skolsyster och prata.. för jag tror min deperission börjar komma,,, men jag vill inte börja gå dit igen, är så jobbigt!

Men Hanna skulle hänga med, du är så snäll! ♥

Jag hoppas jag blir bättre snart!

Kram

 

 


Av Elin - 11 mars 2013 16:54

 

 

 

 

 

 

Skapa flashcards