elin-mylife

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Elin - 24 mars 2013 12:08

Hej på er mina fina! :)

Igår åkte ju jag och Amanda hem från Hanna o det var mycket trevligt och kul!

Men så fort jag kom hem så blev det bråk.. och det sluta med att jag skrek på pappa och Ida o sa att jag ''hatade dom''

Så jag hade ångest hela dagen.. men lite får dom skylla sig själva! 

Igår kväll somnade jag i soffan hos mamma, haha, så jag gick och la mig ca 21.45 och sov i elva timmar, snacka om att jag var trött! Men det var ju klart, igår sov jag bara 4 och en halv timme :S


Idag iaf så ska jag städa hela mitt rum och sedan ska jag gå på en promenad! :)

För det är så fint väder och varmt o skönt! 

Åhhh, idag har jag as ont i huvudet.. mycket värre än igår!! 

Snart.. alltså på onsdag har det gått två veckor :c

Det blir verkligen inte bättre.. men jag får hoppas..! 

Ska strax städa, ses! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards