elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

49 random frågor :)

Av Elin - 13 maj 2014 21:30

1. TAGIT SMÄRTSTILLANDE - Räknas tabletter så ja

2. BRUTIT ETT BEN? - Ben i armen i så fall.. det var min kusin som bröt den på mig så ja. Han satte sig på den! ;(

3. HAFT SEX UTOMHUS? - HHAHA nej xD

4. BITIT NÅGON I TÅN? -Haha ja 
 
5. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? - Nä

6. SUPIT TILLS DU DÄCKAT - Nä, har aldrig druckit och kommer nog inte göra det heller! 

7. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? -Japp!<3

8. ÄTIT PAPPER? - Ja faktiskt haha

9. KYSST EN 30-ÅRING? - Usch nej

10. KÖRT KLÄDPOKER?- Nä fy

11. TATUERAT DIG? - Nä :)

12. PIERCAT DIG? - Öronen

13. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? - Haha what nej xD Eller jo!!

14. PUSSAT EN GRODA? - Blä nej

15. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? - Nej

16. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? - Nej, skulle aldrig komma på fråga! 

17. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ? - Nej
 
18. SVIKIT EN VÄN? - Nej

19. TESTAT XTC? - 'Google' -Varför skulle jag ens testa droger!?!?

20. HASCHAT? - Nej!!

21. SNIFFAT? - Nej!!

22. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? - Nej, men ibland skulle jag allt behöva.
 
23. TAGIT SÖMNMEDEL - Nä

24. VARIT PÅ SOC? - Nä

25. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ? -Nä :)

26. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR? - Som liten slog jag min syster (när vi bråkade, hon slogs också) Fast vi slog ju inte direkt hårt, 'syskonkärlek' harkel 

27. SPYTT PÅ NÅGON? -Haha nej xD

28. HAFT MAGINFLUENSA - Ja?

29. VARIT MED BARN? - Nä

30. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM? - Ja

31. CYKLAT I MOTVIND? -Haha ja ;)

32. GJORT EN SLÖJDLÄRARE arg? -HAHA kanske

33. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? - Aa visst

34. HITTAT EN KATT? - Nä

35. HJÄLPT EN GRANNE? - Aa 

36. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? - Nä, inte än :)

37. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN? - Räknas Nalle Puh?

38. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DEJTEN? - Asså, jag vill lära känna personen så händer inte direkt något speciellt på första dejten! xD 

39. HUR SKUM ÄR DU? - Väldigt skum, enligt mig själv

40. ÄR DU GLAD? - Ja :)

41. VARFÖR? - Haha för att jag har pratat med en som gjort så jag tänker lite mer positivare! :)

42. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN? - Sak.. häst, choklad och dator <3<3<3

43 HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN? - Ja..  

44. SOVER DU MED GOSEDJUR? - Ja   

45. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU? - Hittar ingen låt så lite svårt och svara på den fronten.. In Da Club-50 Cent

46. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? - Att tänka posivit inför prov 

47. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER? - Hitta den rätta (min babe<3) och jobba som polis. Perfekt!

48. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT? - Pollenallerig, fuck that shit.. svidande/kliande i ögonen, tät i näsan..

49. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST? - När jag väl tittar länge i spegeln och får höra av familjen :)<3

Vet att det blev många frågor, men hade tråkigt! Sov gott, godnatt ♥:*

 
 
natalia

natalia

13 maj 2014 21:38

Bra svar på många av frågorna, du är smart som inte provar massa skit :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards