elin-mylife

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Elin - 29 maj 2014 20:45

Sa ju att jag skulle visa vad jag köpte på Ikea :) Ljusen iaf! Och mamma å jag delar*

Det fick bli tre ljus i ett pack. Och dom luktar ananas! HIMELSKT GOTT!!!!! Luktar verkligen RIKTIG ananas! Tror att de kostade 39 kronor så det var inte så farrligt :) 
Jag är jätte nöjd och de kommer luktar super i huset till jul (går inte direkt och elda med ljus nu xD)

   Mmhm!<3

Sen fick det bli ett stort ljus som luktar jordgubbar&smultron!<3 Den luktade också sååååå djävulens gott!!!!!! 
De kostade 15 kronor tror jag. Oh my gosh.. drogar verkligen och lukta på dem♥♥♥

 

KÖP SÄGER JAG! 


Efter farmor och farfar åkt hem efter sex typ så åkte pappa och jag ner till Maxi för och köpa allergitabletter! Där träffade vi Hannas mamma också :) 

Drog i mig tabletten, sen kände jag mig sämre! Blev fruktansvärt yr, det snurrade och jag blev jätte trött, höll verkligen på och somna. Efter att det värkt en stund så kändes det mycket bättre. Min hosta har börjat tunnas ut, kan andas lite bättre, halsen känns bättre, inge täppt och ögonen mår fint! 

'Fan vilka bra tabletter'...nu kan jag leva!


Poolen är i fullgång och nu börjar värmen komma, är 18 grader och imorgon kan vi nog bada :) UNDERBART!<3 

Hoppas på bra väder och varmt nu. Let the summer begin!<3


Juste, nästa helg så ska jag ska jag och familjen bort. Vi ska till Eskilstuna och gå på djurparken :) Sen ska vi sova i husvagnen. :) Så det blir nog snålt med uppdatering då, men ska allt försöka fixa tidsinställda inlägg!! Det blir nog i alla fall riktigt kul och bra :)


Nu ikväll blir det datorn/tv, och vänta på mammi som kommer hem kvart i tio. <3
Ha en underbar kväll ♥


Av Elin - 29 maj 2014 19:45

Skulle du kunna åka till Norge och rensa fisk hela dagarna under en säsong bara för att det är bra betalt? Ja

Hur många jobb har du haft? Inget riktigt direkt, kattvakt och lite smått hemma

Jobbar du för att leva, eller lever du för att jobba? Jag jobbar för att leva? I think

Om du fick välja helt fritt, vad skulle du jobba med då? Polis helt klart!!<3 Jag är gjord för de.. Mwhihi! Om inte det skulle sångerska vara småttroligt, dock så har jag skräck och sjunga för andra. 

Tipsa om något som har med ditt jobb att göra. Nä?

Hiss & Diss – Arbetslivet- Hiss- Pengar (och man får träffa nytt folk) :) . Diss-Vet inte. 

5 jobb du inte skulle vilja ha. Lärare, köra sopor, skit. Politiker, doktor


Frågorna kommer härifrån: http://borgstrommaren.bloggplatsen.se/ 

Kram! ♥

Av Elin - 29 maj 2014 18:45

Måste tipsa ett tuggummi!! Det är extra's superberries. Fyfan vad goda de var! <3

Det är blåbär & björnbär, mums. Passar perfekt nu till sommarn och är i precis min smak <3

Ha en bra kväll ♥

Av Elin - 29 maj 2014 16:00

När nästan alla problem är borta och jag mår som bäst ska det komma ett nytt! Min mobil har börjat fucka ur totalt och jag vet inte vad jag ska göra. Den bara stänger av sig helt random och när jag tar på den igen händer det om och om igen. Nu är den på och funkar men jag helt säker på att det kommer hända igen. *Pust* Blir bara så förbannad!!!

Jag har inte heller råd men en ny just nu..och tänker inte be mammi och pappi om att dem ska köpa en, vill inte lägga de besväret på dem och de har redan annat pågång.
Så om ni undrar varför jag inte svarar så vet ni varför! Jävlaskit säger jag!!!   


Inatt sov jag sjukt dåligt! Vaknade flera gånger för min axel, ont i magen och illamående. Kände mig inte alls kry! 

Så vid sju gick jag upp, tvätta mitt ansikte och tog allergitablett. Men tror ni att tabletten hjälpte? Fan heller.. hostar som en dåre, täppt och ögonen svideråsvider...mamma sa att jag nog är allergisk mott gräs. Kände då, yey, livet är på topp!

Jag blev väckt av mamam efter nio då hon frågade om jag skulle följa med till Ikea med Sara å dem. Jag sa självklart, gick upp och åt frukost, fixade mig och sen kom Sara. Bara vi två skulle åka så då drog vi iväg. :) Det var en bra dag med syrran! Vi hade det kul och glatt humör :) 

Jag köpte glas till mamma och sen ett packet med tre ljus och sen ett stort. Visar dem sen! :) Dom luktar HIMELSKT!!! Oh my gosh säger jag bara!!<3<3

Vi åkte sen in till en butik som heter XXL och den butiken var faktiskt riktigt bra, fanns sjukt bra och billiga ridgrejer/hästsaker osv. Bra med skor och massa fritidsgrejer. DIT ska jag verkligen åka om jag ska köpa ridkläder, 100% på det! :) 


När jag kom hem så var farmor å farfar här (de är det nu med) :) Drogluktade på ljusen, pratade med dom och åt :) 

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra.. hittar la på nåt :) 

Ni får ha en bra dag ♥

Ovido - Quiz & Flashcards