elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Ljus ♥ Allergitablett ♥ Eskilstuna

Av Elin - 29 maj 2014 20:45

Sa ju att jag skulle visa vad jag köpte på Ikea :) Ljusen iaf! Och mamma å jag delar*

Det fick bli tre ljus i ett pack. Och dom luktar ananas! HIMELSKT GOTT!!!!! Luktar verkligen RIKTIG ananas! Tror att de kostade 39 kronor så det var inte så farrligt :) 
Jag är jätte nöjd och de kommer luktar super i huset till jul (går inte direkt och elda med ljus nu xD)

   Mmhm!<3

Sen fick det bli ett stort ljus som luktar jordgubbar&smultron!<3 Den luktade också sååååå djävulens gott!!!!!! 
De kostade 15 kronor tror jag. Oh my gosh.. drogar verkligen och lukta på dem♥♥♥

 

KÖP SÄGER JAG! 


Efter farmor och farfar åkt hem efter sex typ så åkte pappa och jag ner till Maxi för och köpa allergitabletter! Där träffade vi Hannas mamma också :) 

Drog i mig tabletten, sen kände jag mig sämre! Blev fruktansvärt yr, det snurrade och jag blev jätte trött, höll verkligen på och somna. Efter att det värkt en stund så kändes det mycket bättre. Min hosta har börjat tunnas ut, kan andas lite bättre, halsen känns bättre, inge täppt och ögonen mår fint! 

'Fan vilka bra tabletter'...nu kan jag leva!


Poolen är i fullgång och nu börjar värmen komma, är 18 grader och imorgon kan vi nog bada :) UNDERBART!<3 

Hoppas på bra väder och varmt nu. Let the summer begin!<3


Juste, nästa helg så ska jag ska jag och familjen bort. Vi ska till Eskilstuna och gå på djurparken :) Sen ska vi sova i husvagnen. :) Så det blir nog snålt med uppdatering då, men ska allt försöka fixa tidsinställda inlägg!! Det blir nog i alla fall riktigt kul och bra :)


Nu ikväll blir det datorn/tv, och vänta på mammi som kommer hem kvart i tio. <3
Ha en underbar kväll ♥


 
 
natalia

natalia

30 maj 2014 06:03

Älskar när ljus luktar gott :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards