elin-mylife

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Elin - 2 maj 2014 19:05

Fick för en stund sen en fåtölj på foten så nu är den troligtvis bruten/stukad? Det värker så in i hel*ete, den är också blå och röd & jag kan inte röra den.. inte alls roligt. Nu när jag var sugen på och springa nu på kvällen och jag skulle komma igång. Jämt ska det komma nåt skit emellan!! :( 

Wää värker i hela foten nu också.. 

Det var så att jag fick låna en fåtölj nu ett tag innan vi köper en ''direkt'' till mitt rum, så var den ute i hallen så tog jag in den i mitt rum för andra gången så ska jag ställa ner den lungt och försiktigt så tappar jag den! ;(

Kinesröv kände jag då.. xD

Hoppade ut till mamma, min moster och hennes man och bah: Jag har brutit min fot och dom frågade då; VADÅ?! :O

Så berättade jag. Vi kan dock inte åka till sjukhuset för de gör inget åt de tyvärr.. 

Allt känns jävligt surt nu iaf *Pust*


Idag så har det varit en fin dag, lite molningt men jävligt kallt. Funkar verkligen inte och vara ute! Man fryser ju nästan ihjäl. Nu måste ju verkligen värmen komma tillbaka snart alltså. 

Det blev att jag följde med mamma till Fjugesta imorse och köpte den där blåa mattan till poolen :) Dock var jag himla irriterad tyvärr. Försökte att inte visa de och bete mig sjyst. 

När vi kom hem så hade ju Kent skivan kommit i brevlådan så den satte jag mig och spamlyssnade på som jag skrev i förra inlägget. Hihi. Har suttit vd datorn med. Hjälpt de andra med poolen och nu snart är vi klara!!! Omg.. de måste bara fixa mattan och så ska vi fylla med vatten sen är det #Sommar2014 :3

Har inte gjort mycket mer idag.. moster och hennes man kom då. Japp och kvällen fortsätter med att vila foten, se på tv. 

Jag har lite bilder och lägga in här, men jag gör det senare. :) Orkar inte just nu. Klockan är liksom halv åtta nu, uuups xD Men ska allt försöka senare!!! Ha en bra fredags kväll ♥♥

Av Elin - 2 maj 2014 12:52

Vi fick hem Kent's nya skiva idag och jag blev super glad!! :) Så jag sitter just nu & lyssnar på den, asså den är så bra!! :D Omg nu kommer min favoritlåt ♥♥♥ Respekt till Kent! 

Jag hoppas verkligen att ni köper Kent's skiva eller lyssnar på dem <3

Glad tjej här nu!!!! 

   

Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards