elin-mylife

Alla inlägg den 6 maj 2014

:(

Av Elin - 6 maj 2014 20:49

Vill bara här ifrån!!! Ingen lyssnar på mig och alla är bara så jävla ego!!

Vill inte bo här mer, tårarna bara rinner! :( Vi kom överens om en sak, sen bara 'fuckar' de upp det och gör mig bara så irriterad och ledsen, ledsen vet jag inte varför men det bara kommer. Tänker nog inte se på esc med dom iaf även fast jag så gärna vill se de.. men de har redan förstört min kväll, eller är det bara jag som är så jävla dum i mitt jävla äckliga huvve!?

 


Cut

Av Elin - 6 maj 2014 20:00

Duschade nyss och det var hur skönt som helst! Förutom att jag cutade mig när jag rakade benen.. och det blöder och blöder å stoppas inte! Har försökt med och tagit plåster andra gånger jag råkat cutat mig men det bara blöder igenom så ingen idé! :( Får verkligen panik när det blöder så himla mycket, känns som att jag ska förblöda. Inte alls mys. Meen, mina ben blev i alla fall bra, hahah xD 

Nu ikväll blir det att invänta att klockan blir nio, då är det eurovision song contest! ;) vi får se hur länge man orkar titta, höhö. Varför är alla bra program så 'sent'? ;( Sååå irriterande! Eller två bra program som man vill se är på samma dag?!? Sjuuuukt!


Har faktiskt varit lite social efter förra inlägget, Sara, Dennis & Linus kom på besök :) Det var riktigt nice! 

Men nu tror jag att mitt blod har slutat forsa.. I hope so. Så ska ta på mig strumpor. Ha en bra kväll ♥ :*

Av Elin - 6 maj 2014 18:15

Regn & regn. Är ju fan bara det eller molnigt!!! Och det är gör ju mig bara irriterad och och ledsen som jag just nu är.. vill bara komma härifrån, till nåt varmt land och vara där i minst två månader. Då kanske jag också slapp frysa som jag gör hela tiden med. :/ 
Har inte gjort något speciellt idag heller, utan bara kollat på the walking dead och sorligt nog har jag snart sett klart på ALLT och då får jag vänta i ETT år på säsong 5!!! :( Och just nu är det suuuper spännande och tror nog att säsong fyra är bäst, I think! Och så fortsätter nog min kväll tråkigt nog. Ska duscha och vara allmänt tråkig ikväll faktiskt, känner ingen lust att göra eller träffa något/någon, uschblä. Behöver verkligen en häst så jag kan göra nåt istället för att bara ligga inne, mår så psykiskt dåligt för de här så ni förstår inte.. visst jag kan göra saker så jag inte bara ligger inne osv, men det är verkligen inte lätt.. 


Skoldagen har varit bra. Hanna var tillbaka i skolan och det var bra. :) Vi skrattade som vanligt och hade det bra. Skoldagen var dock lite ovanlig, typ. Vi började tjugo minuter tidigare, fick en fikabiljett så vi kunde få fika i caféterian (saft & kaka) Ehm, sen fick vi lyssna på när Christer Fuglesang (Stavade rätt nu!! xD) pratade om rymden och vara astronaut. Det var faktiskt intressant, gillar ju rymden och så :) Dock fick jag träsmak i röva för vi satt och lyssnade i femtio minuter ungefär.. wä. Men iaf det var helt klart värt och lyssna på honom, verkligen! 

När vi lyssnat på honom fick vi rast. Sen no och då fortsatte jag, Jonna och Kevin med ett grupparbete. Det gick bra, vi ska bara måla lite så är vi klara sen, tror jag? 

Bild hade vi med, vi skulle måla av folk och jag suger på det! Och vi målade av fan 15 pers, sååå störande!!!!! ;( sist hade vi so, nyhetskrysset och nåt annat skit. Höhö. Vi slutade iaf halv tre istället för tio i, mamma & Ida hämtade mig iaf, tack och lov! :) 


Nu så är jag på bättre humör iaf, sara och de kom så väntade lite med och skriva :) Så lite bättre nu. Men kommer allt gå upp&ner *Pust*

Nä. Nu får ni alla ha en bra kväll! Puss ♥

 



Ovido - Quiz & Flashcards