elin-mylife

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Elin - 23 maj 2014 23:30

Hej på er! :) Detta inlägget kommer ganska sent men nu under kvällen var jag och familjen borta hos Sara och dem :) 

Vi åt rostad macka med skagenröra+grönsaker. :) Var riktigt gott! Spelade Kub och hade det trevligt! Dock kom det knott och mygg som bet ihjäl mig men kliar inte mycket. Jävligt konstigt

Mitt i allt blev mitt humör konstigt, allt blev tomt, var inte arg, sur eller glad, vet inte vad som hände faktiskt!! Men fick sen tillbaka mitt vanliga jag när pappa och jag spelade fotboll. 


Har annars varit i skolan och haft en vanlig dag. Men so, spanska, engelska, svenska och idrott!

Yey, på spanskan får vi en gång till och skriva en spansktext! Skönt, men dock kommer jag inte hinna klart, har hur mycket som helst kvar.. har haft svenskaprov på satdelar och det gick nog okej. Jag är inte helt nöjd med provet alls men vi får vänta och se hur det går helt enkelt!

När vi skulle käka så fick vi grillat, vi satt ute och de hade fixat musik. Var mys :) 

På idrotten så började vi tidigare och fick sluta tidigare! Tre i vår klass hade lektionen.. vi dansade, körde masken? och samurajen. Det var ok!

Vi slutade som sagt tidigare, tio över ett och jag skulle få sitta och vänta på taxin i en timme så smsade pappa om han kunde hämta mig och det kunde han! Ängel<3 


När jag kom hem så, vad gjorde jag? Läste tidning, hjälpte pappa med och plocka ur disken och satte mig vid datorn :) skrev med en sjyst kille! Bloggat lite. 

Busat med Dennis och följde med Sara, Linus och Dennis till stan :) Vi köpte en morsdagpresent, dock ska vi ha en till! Men den får vi fixa imorn eller söndag! Och jag tror verkligen att hon blir superglad som sagt!!! :D<3 


Har faktiskt inte hänt mycket mer idag. Sett min älsk på moppen när vi var på väg till stan och jag fick ärligt hjärtinfarkt, haha! <3 Såååå kär är jag!


Nu ska jag sluta blogga, se på någon video, pewdiepie eller nån/lyssna på musik :) sen sova! Det blir skönt. Nybäddad säng med! 

Sov gott nu! Godnatt! ♥          

Jack ♥

Av Elin - 23 maj 2014 18:54

Har just nu saker och göra! Ska snart upp till Sara och dem :) Så uppdaterar senare för just nu har jag inte tid. 

Är super glad och mår gött, har inte varit så här glad på länge. Vad i bomben är det som gör mig så här glad?!?!

Det får ni ta och fundera på, dock jag med. Nu ska jag gå, ta hörlurarna i öronen och 'göra grejer'. 

Ha en bra kväll i regn, sol, åska whatever ;) Värmen iaf! <3

Av Elin - 23 maj 2014 14:45

Nu kör vi på sex hissar med sommaren. :) Finns dock sjuukt mycket bra men får helt enkelt välja sex.. ;)


1. Lukten efter regnet. Oh my gosh.. det luktar så speciellt och så jävla gott!!! Mhm.<3

2. Självklart bada och sola. Så himla gött! Vatten is my life, men det vet ni säkert! :D

3. Om det regnat och solen varit framme så är det ju självklart regnbågen :) Älskar regnbågen, den är otroligt vacker. Och om jag har tur brukar jag få se två <3

4. Åka bort med familjen och tillbringa tiden med dom!<3 Det är sjukt skönt och få åka bort med bara dom och inte tänka på ett jäkla skit! 

5. Alla blommor, fjärilar, fåglar och humlor!!<3 Såå himla fint och underbart! <3

6. Att man kan gå i lite mer bara kläder, shorts, linne osv :) Det är perfekt! Dock gillar jag inte och visa mig i så bart men just nu skiter jag i det. 


Där hade ni mina hissar :) hoppas att ni gillade dom, kommentera vad ni tycker är er hiss/diss med sommarn!! :)

Ha en bra fredag! :)



Av Elin - 23 maj 2014 12:00

Kan vara allt möjligt! :) 

Musik, familjen, vänner, hästar! <3 det kan också hjälpa med att jag går på en promenad för att må bra :)

Sitta ute i fint väder och värme eller vara på gården, det är perfekt. <3 Hitta på något extra roligt, det får mig att må bra, kanske golfa med familjen, åka till en strand eller nåt. :) 

Nu ska jag dra vidare, ha en bra dag! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards