elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

About the day <3

Av Elin - 23 maj 2014 23:30

Hej på er! :) Detta inlägget kommer ganska sent men nu under kvällen var jag och familjen borta hos Sara och dem :) 

Vi åt rostad macka med skagenröra+grönsaker. :) Var riktigt gott! Spelade Kub och hade det trevligt! Dock kom det knott och mygg som bet ihjäl mig men kliar inte mycket. Jävligt konstigt

Mitt i allt blev mitt humör konstigt, allt blev tomt, var inte arg, sur eller glad, vet inte vad som hände faktiskt!! Men fick sen tillbaka mitt vanliga jag när pappa och jag spelade fotboll. 


Har annars varit i skolan och haft en vanlig dag. Men so, spanska, engelska, svenska och idrott!

Yey, på spanskan får vi en gång till och skriva en spansktext! Skönt, men dock kommer jag inte hinna klart, har hur mycket som helst kvar.. har haft svenskaprov på satdelar och det gick nog okej. Jag är inte helt nöjd med provet alls men vi får vänta och se hur det går helt enkelt!

När vi skulle käka så fick vi grillat, vi satt ute och de hade fixat musik. Var mys :) 

På idrotten så började vi tidigare och fick sluta tidigare! Tre i vår klass hade lektionen.. vi dansade, körde masken? och samurajen. Det var ok!

Vi slutade som sagt tidigare, tio över ett och jag skulle få sitta och vänta på taxin i en timme så smsade pappa om han kunde hämta mig och det kunde han! Ängel<3 


När jag kom hem så, vad gjorde jag? Läste tidning, hjälpte pappa med och plocka ur disken och satte mig vid datorn :) skrev med en sjyst kille! Bloggat lite. 

Busat med Dennis och följde med Sara, Linus och Dennis till stan :) Vi köpte en morsdagpresent, dock ska vi ha en till! Men den får vi fixa imorn eller söndag! Och jag tror verkligen att hon blir superglad som sagt!!! :D<3 


Har faktiskt inte hänt mycket mer idag. Sett min älsk på moppen när vi var på väg till stan och jag fick ärligt hjärtinfarkt, haha! <3 Såååå kär är jag!


Nu ska jag sluta blogga, se på någon video, pewdiepie eller nån/lyssna på musik :) sen sova! Det blir skönt. Nybäddad säng med! 

Sov gott nu! Godnatt! ♥          

Jack ♥

 
 
natalia

natalia

24 maj 2014 09:02

Vilken mysig dag!
Ska nog iväg och köpa morsdag present idag :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards