elin-mylife

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Yey..

Av Elin - 29 maj 2014 16:00

När nästan alla problem är borta och jag mår som bäst ska det komma ett nytt! Min mobil har börjat fucka ur totalt och jag vet inte vad jag ska göra. Den bara stänger av sig helt random och när jag tar på den igen händer det om och om igen. Nu är den på och funkar men jag helt säker på att det kommer hända igen. *Pust* Blir bara så förbannad!!!

Jag har inte heller råd men en ny just nu..och tänker inte be mammi och pappi om att dem ska köpa en, vill inte lägga de besväret på dem och de har redan annat pågång.
Så om ni undrar varför jag inte svarar så vet ni varför! Jävlaskit säger jag!!!   


Inatt sov jag sjukt dåligt! Vaknade flera gånger för min axel, ont i magen och illamående. Kände mig inte alls kry! 

Så vid sju gick jag upp, tvätta mitt ansikte och tog allergitablett. Men tror ni att tabletten hjälpte? Fan heller.. hostar som en dåre, täppt och ögonen svideråsvider...mamma sa att jag nog är allergisk mott gräs. Kände då, yey, livet är på topp!

Jag blev väckt av mamam efter nio då hon frågade om jag skulle följa med till Ikea med Sara å dem. Jag sa självklart, gick upp och åt frukost, fixade mig och sen kom Sara. Bara vi två skulle åka så då drog vi iväg. :) Det var en bra dag med syrran! Vi hade det kul och glatt humör :) 

Jag köpte glas till mamma och sen ett packet med tre ljus och sen ett stort. Visar dem sen! :) Dom luktar HIMELSKT!!! Oh my gosh säger jag bara!!<3<3

Vi åkte sen in till en butik som heter XXL och den butiken var faktiskt riktigt bra, fanns sjukt bra och billiga ridgrejer/hästsaker osv. Bra med skor och massa fritidsgrejer. DIT ska jag verkligen åka om jag ska köpa ridkläder, 100% på det! :) 


När jag kom hem så var farmor å farfar här (de är det nu med) :) Drogluktade på ljusen, pratade med dom och åt :) 

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra.. hittar la på nåt :) 

Ni får ha en bra dag ♥

 
 
natalia

natalia

29 maj 2014 17:58

Åh min mobil jävlas också med mig!;(

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

29 maj 2014 19:19

Du kan få prova de som jag har, de funkar bra för mig! :)
Skriv till mig på fb när du ser dehär :P

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards