elin-mylife

Alla inlägg under mars 2013

:)

Av Elin - 11 mars 2013 16:47

Hej mina gosingar!

Just idag har jag inte gjort såå mycket, varit i skolan.. 

Har haft: Geografi, musik, svenska, matte och historia.
En ganska bra dag faktiskt

Nu ska vi få en ny kille i vår klass.. kul.. NEJ!..

Han börjar på Onsdag.

På onsdag och fredag har vi ju Nationella i matte.., kommer ju gå skit! Känns inte så himla bra, menmen, bara jag får E/godkänt är jag nöjd! Öönska mig LYCKA TILL! 

Imorgon är vi lediga också, sååå himlans SKöNT! 

Så då ska jag och Hanna nog vara! :) 

Men vi får se, mihihiihih. 

Annars då? -Jo det är bra! ;3

Nu snart ska jag göra ''10-20 sanningar du inte visste om mig''

:)
Ha det bra, och idag ska jag försöka o inte missa ''Farmen'' och Familjen Annorlunda!

Ser ni också på deeeeeet? 

+jag ska nog också göra lite matteläxa o kanske gå på en promenix! 

KRAM :)

Av Elin - 10 mars 2013 16:45

FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND, FRÅGESTUND!!!!!!'

Japp, nu blir de det! 

FRÅGA på!!!

Frågestunden är till 15/03-13, alltså tills på Fredag!

Vill ha hur många frågor som helt, om vad som helst, från himmel till jord! ♥

 





Av Elin - 10 mars 2013 14:54

Igår så var vi  på IKEA!

Där köpte jag en köttätande växt C: 

Kul, men shit vad rädd jag var för den, haha! ;)

Annars när åt vi på Kina. Tre små rätter med ''lis'' och sötsursås c:

Mums..! 
Nån gång ska jag iallafall äta en sak! 
SUSHI (stav) 

Någon som har ätit det? Isåfall, kan ni kommentera om det är gott/äckligt?! Tacksam isåfall, hah

Sedan kollade vi på Mello! Vilka låtar tyckte ni var BÄST?
Själv tyckte jag att han Ralf var bäst, för ingen va så bra! 

You-Robin STjernberg vann ju, tyckte ni det var bra ? :p

Måste skunda mig och äta.. hejdå :)

Av Elin - 10 mars 2013 14:39

Tjenis! ♥

Jag har just städat klart, känns skönt! :)

Wow.. såg att jag hade fått 12 unika besökare ;3 blir bara bättre och bättre!! 

Men vill gärna ha fler!

Såå, tipsa mig!

Tipsar också min väns blogg: 

http://novembertjej.bloggplatsen.se/ 
Checka in på den :) 

Om ni vill ha mer kontakt med mig eller nåt annat finns jag på 


-KIK: Skarvsladd 

-Skype: eliin_4 


 

Skulle vara jätte KUL!! ♥

Ha det! KRAMAR från mig 

Av Elin - 10 mars 2013 11:50

Godmiddag! Nu är det STÄDTIME, om en stund blir det att städa hela mitt tum, jobbigt, för jag har inte så lust idag!
Sen om jag vill och hinner ska jag ta en liten promenad, fr det är ganska fint väder. :)

Blev ett kortis inlägg, menmen, vi hörs senare, då ska jag också berätta om igår, tjao!! ♥

Av Elin - 9 mars 2013 10:27

Hej på er alla underbara bloggare/bloggläsare!

Nu har jag byt TILLBAKA till bloggplatsen (alltså hit)!

Så nu hoppas jag det blir många besökare, för det var det inte på devote.. 

Men så ni vet,, 

tillbakatillbaktillbaka!

Ha en underbar dag! 
Kommentera, fråga m.m

Skulle gärna vilja ha frågor på vad jag ska skriva om c: KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards