elin-mylife

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Elin - 17 november 2013 19:50



Av Elin - 17 november 2013 19:45

Hahah, har nog sämsta minnet... glömde skriva att jag har krattat löv idag igen med mamma, pappa och Ida. Det gick faktsikt fort att kratta idag. :) Men typ en bit skinn försvann mellan min tumme och pekfinger så det svider som fasen! Gör sjukt ont om jag tvättar händerna och nyss när jag duschade! Fy f*n säger jag bara. 
Kunde knappt sätta upp en tofs i eftermiddags man bara: ?!?!? :( 


Strax är det solsidan, TAGGA! <3 
Imorgon är det skola..slöjd, matte, so, spanska och engelska. Fan hoppas denna vecka går fort också. Orkar inte med en till skolvecka fast.. då får man ju träffa en speciell! <3 Ha en awesome söndag alla
Vi kommer en dag närmare.. idag är det tretton jävla dagar kvar och imorgon tolv

Kommer alltid minnas den dagen.. 

Men söndag som sagt pch tretton dagar kvar. Ha en bra söndag och vecka på er, pussar! <3



Av Elin - 17 november 2013 18:24

Har en ny omröstning som jag fixade igår så rösta på!! 
Ska försöka göra ny omröstning varje vecka.. haha

 

Av Elin - 17 november 2013 18:17

Av Elin - 17 november 2013 17:57

Nu ska jag ge er ett filmtips på en film!

Den heter: Slither. Jag tycker den är super bra. Fast lite läskig och äcklig! Ni kommer allt förstå mig när ni kollar på den.
Filmen handlar om ett par, zombies och annat. Kan inte direkt berätta vad den handlar om för jag är as dålig och om jag ska berätta känns det som jag berättar hela filmen. Men checka trailern! <3
Men den är värld och se. 
Den får 5/5 poäng av mig :p


Kram!

Av Elin - 17 november 2013 17:39

Har typ inte gjort nånting idag, inte orkat. 
Har bara dammsugit huset och gått på promenad. Skönt det!

Nu snart ska jag kolla på nån skräckfilm, ensam. Hur kommer det gå?? ;) haha 
Blev kort inlägg men har inget och skriva om tyvärr

Ha det bra , kramis :*


Skapa flashcards