elin-mylife

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Elin - 20 november 2013 20:59

Av Elin - 20 november 2013 20:51

Nu har jag suttit och tränat och blivit förhörd på musiken inför provet imorgon. Det gick ganska bra så en sak är säker: Jag kommer få godkänt! Haha :) Skönt och känna så
Jag börjar vänja mig med prov och känner mig posivivare med de. Jag har också hunnit öva på engelskan inför fredag och imorgon ska jag träna på det sista och läsa i engelskaboken, yey! 

Nu snart är det efterlyst så stressar mig och skriva tyvärr.. 
Imorgon blir det skola och utvecklingssamtal vid 15 så slipper idrotten. Gött de för det är handboll och det är inte så kul och min grej direkt. Men jag kommer hem vid typ 16 men bloggar inte direkt när jag kommer hem, ska göra läxan duscha m.m så det blir på kvällen :) Men håll utkik!!!!! <3 


På fredag ska jag också sova över hos Hanna. Det kommer nog bli super kul!! Även fast vi måste vara tysta men vi får väl lägga oss ute och sova annars hahahah! Men nu blir det E.F.T.E.R.L.Y.S.T, hjälp dom och lösa fall

Ha en bra onsdagskväll, kramisar :*

Av Elin - 20 november 2013 19:00

Jag älskar och se mina vänner skratta :*

Sjunger seriöst hela tiden

Jag har lovat mamma och inte säga: ''Vet du en sak'', fast.. det går inte så bra.. xD

Jag dansar när jag får lust. 

Hatar och ha korta naglar!

Tycker om killarnas underarmar på nåt sätt :o  låter sjukt jag vet menmen..

Gillar inte alls räkor.

Har inte ett ända smink, eller ja sparat sen jag var liten men det går ej och använda.

Har typ fobi för och kolla på filmer jag aldrig sett men tillslut måste jag tvinga mig trycka på filmen och kolla. 

Jag skrattar nästan jämt åt mina egna skämt, normal?

Kan inte äta gräddfil eller creme fraiche så, utan jag måste ha blandat det med nåt.

Min mardröm är och bli lam eller att nån i familjen blir de!! 

Jag har inte druckit dricka sen i sommras och tänker inte börja dricka det igen
Dricker inte heller oboy eller äter cornflakes med socker. :)

Det var en 14 sanningar om mig :*

Av Elin - 20 november 2013 18:26

Det är nedräkning.. jag vet inte varför men har svårt och förstå! 

Kram <3

Av Elin - 20 november 2013 18:20

Min nya favorit!! <3<3

Kramis :*

Av Elin - 20 november 2013 15:45

Hej allihoppa! <3 
Gud vad trött jag var igår, orkade knappt hålla ögonen öppna.. så jag gick och la mig 20.15 Tidigt, men vad gör man inte när man är svin trött och så? Men som vanligt kunde jag inte somna så låg vaken en liten stund men tillsist somnade jag. Sedan efter nio/tio vaknade jag igen och hörde pappa ropa: MÅÅÅÅÅL!! Inte så kul så jag låg vaken en stund. Sedan vaknade jag igen på natten någongång och så höll det på när pappa gick upp, när han skulle åka osv.. så jobbigt och ja jag är ganska trött idag med! När jag vaknade på natten hade jag as ont i ryggen/bröstet och hade svårt o andas. :/
Ville bara stanna kvar i sängen imorse men tillslut kom jag upp. 
I skolan var det en vanlig onsdag, eller ja vanliga lektioner. På svenskan så pratade vi om grammatik, på spanskan övade jag och två kompisar inför redovisningen och när vi slutade så blev läraren as sur och frågade vart vi hade varit och så trodde han inte på oss när vi sa att vi jobbat, cplärare! Fett sur på han, fingret höll på och åka upp just då. Sedan engelska, engelskan var faktiskt roligt vi gjorde inte direkt nåt speciellt men bi jobbade i våra workboks :) 
Matte

Och på rasten, det bästa under hela dagen!!!!!!!!! Hahah skrattar än åt de; jag härmade en lärare och så precis då kom vår mattelärare och just i den stunden sa jag: ''Jag ska göra en film om lärare'' tror jag sa nåt sånt (dement). Och matteläraren glodde på mig och det var aspinsamt och hamnade typ i chock men sedan i asgarv!!!! Lite pinsamt men kul som fan <3 

Akt. 

Dagen har varit bra, förutom spanskan med jävla läraren.... men snart blire och öva på musiken inför provet imorgon sen ska jag öva på engelskan. Yey!.. men har'e bra<3 

Juste, fick ett mobilskal idag och det var sååååå snyggt, älskar de! :D <3 

Puss c:


TPU-skal Samsung Galaxy Y GT-S5360


Skapa flashcards