elin-mylife

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Elin - 25 november 2013 20:11

Kolla på denna filmen, den är riktigt bra! Hinner inte skriv om den 

Kram 

 http://www.swefilmer.com/bob-the-butler-2005/bob-the-butler-2005-video_5555bd72e.html

Av Elin - 25 november 2013 18:22

Vet att denna är gammal men jag har börjat tycka den är sjukt bra även fast den typ går lika dant hela tiden men shit the same, haha  :*<3


-''Ikväll skiter jag i allt!!! Glömmer allt bah för idag, dricka ur och bara va
Ge mig mera mera
Ikväll skiter jag i allt
slappna av må lite bra, gör som psykologen sa
Ge mig mera mera
Ikväll skiter jag i allt''

Av Elin - 25 november 2013 18:15

Hej! <3

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, det har varit skönt! Fast lite iriteerande, inte på mina kompisar eller nåt sånt utan på arbetet har gått skit och ja. :S

På morgonen hade vi akt och slöjd, på slöjden gör jag en tröja och när jag körde med symaskinen failade den bara så det blev tussar av tråden så det gjorde mig faktiskt illamående och jag vet inte hur! Vet inte om det påminner om maskar eller nåt sånt men nåt blev de :s haha

Sen matte och då var det med procenet och det är krångligt men det en Amanda på min sida så går det bra! :)

Annars hade vi so, spanska och engelska. Det har varit en ganska bra dag i skolan så det känns bra. 
När jag kom hem gjorde jag makaroner och stekte köttbullar och jaa.. hahahhah. 1. Gjorde för mycket makaroner till en person 2. Jag brände smöret i stekpannan 3... makaronerna smakade bajs! Hahaha så duktig jag är känner jag!! 

Annars har jag gjort lite på svenskaläxan men behöver lite hjälp så väntar tills mamma kommer hem efter halv 22 och så har jag tränat på engelskaorden så jävla bra och duktig känner jag mig på dom engelskaorden. ''Skrytskryt''

Nu snart ska jag kolla på film, är svin trött men vi ses, kramar <3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards