elin-mylife

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Elin - 10 november 2013 18:59

Det är ju farsdag idag, hoppas att ni inte missade de!

Så vi ''firade'' de. Åt munkar, mums och gav pappa blommor och en skohylla till hans nya garage, haha! ;) Han ville ha de.

Annars har jag inte orkat göra mer för magen och ryggen. Jo var ju nere till affären med Sara och Ida en stund. Sedan fick jag hjälp av mamma med matten. Såå fixar förhoppningsvis provet imorgon!!! Önska mig lycka till! 

Nu lyssnar jag på musik och chillar. 

Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på mina naglar när jag målat dom för kan inte överföra mina bilder.. är fett sur för de menmen. Ska försöka fixa de men inte just nu.
Ha en bra kväll framför solsidan och partaj, det ska iaf jag ha! <3 Kramis :*


Av Elin - 10 november 2013 11:15

Hej kära läsare ♥

Redan söndag, känns ju så där. Inte så kul precis men man kan ju inte göra nåt åt det tyvärr. Varför kan man inte få vara ledig tre dagar istället för två? Det tycker jag att dem ska ändra på! 

Natten idag var väl inte precis som jag tänkt mig, kunde knappt sova och hade så ont i magen. Så har varit vaken sen halv åtta/åtta. Så jag satt och kollade på Pewdiepie hela morgonen, hahah han äger så!

Och ja har inte direkt gjort något mer nu på morgonen än att tryckt i mig frukost, ja jag var verkligen tvungen och trycka i den.. sedan har jag borstat tänderna. 

Nu idag ska jag träna inför matteprovet imorn, eller ja jag ska träna på några uppgifter, göra mat, kanske läsa i svenkaboken och kanske gå på en promenad. För söndagar är verkligen en tänkar dag. De är en ångestdag men på nåt sätt är den ganska bra iallafall.

Sedan ska jag också måla mina naglar, fast det blir ikväll efter jag duschat, yeeey!

Men lyssna på musik och fixa i ordning mig. Kommer säkert upp dagens låt eller nåt annat. Kramisar <3


Ovido - Quiz & Flashcards