elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

♥ Fullt upp idag? ♥

Av Elin - 10 november 2013 11:15

Hej kära läsare ♥

Redan söndag, känns ju så där. Inte så kul precis men man kan ju inte göra nåt åt det tyvärr. Varför kan man inte få vara ledig tre dagar istället för två? Det tycker jag att dem ska ändra på! 

Natten idag var väl inte precis som jag tänkt mig, kunde knappt sova och hade så ont i magen. Så har varit vaken sen halv åtta/åtta. Så jag satt och kollade på Pewdiepie hela morgonen, hahah han äger så!

Och ja har inte direkt gjort något mer nu på morgonen än att tryckt i mig frukost, ja jag var verkligen tvungen och trycka i den.. sedan har jag borstat tänderna. 

Nu idag ska jag träna inför matteprovet imorn, eller ja jag ska träna på några uppgifter, göra mat, kanske läsa i svenkaboken och kanske gå på en promenad. För söndagar är verkligen en tänkar dag. De är en ångestdag men på nåt sätt är den ganska bra iallafall.

Sedan ska jag också måla mina naglar, fast det blir ikväll efter jag duschat, yeeey!

Men lyssna på musik och fixa i ordning mig. Kommer säkert upp dagens låt eller nåt annat. Kramisar <3


 
 
Ingen bild

natalia

10 november 2013 18:32

lägg gärna ut bild på dina naglar :D

Elin

10 november 2013 18:51

Om jag kunde överföra mina bilder till datorn.. det krånglar så kan tyvärr inte :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards