elin-mylife

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Elin - 9 november 2013 21:53

Orkar tyvärr inte blogga mer ikväll har fruktansvärld värk i magen! (Tjejgrej, ja ni fattar) Och om jag har det så blir det verkligen inte bra..

Men vi får se hur det går och blogga imorgon. Kanske ligger i sängen och kräks.. men det hoppas vi inte! :)

Ska snart lägga mig tyvärr, orkar inte. Godnatt <3<3<3

Av Elin - 9 november 2013 16:47

1. Tycker du om kylan? -Usch nej, men det funkar bara det inte blir 10 minus!

2. Favorit saker och göra på vintern. -Kanske bygga nån snölyckta och nu ska det bl kul och åka pulka med Dennis! :) Skotta snö kan vara kul ibland ;) Fast har inte direkt nån favorit.

3. Favorit vinter dricka. -Varm choklad. 

4. Favorit vinter doft. -Jag älskar lussekatts, pepparkaks, kanel, apelsin, vanilj och chokladdoooft <3

6. Snöar det där du bor? -Nej som tur! :) 

7. Favorit kläder i vinter. -Har inte direkt nån. Jeans och en snygg långärmad kanske.

8. Ditt favorit vinter minne. -Har inte nåt favoritminne vad jag vet.


Tjjao <3

Av Elin - 9 november 2013 16:30

KIVIK Schäslong IKEA KIVIK är en rymlig soffserie där du sitter mjukt, djupt och med bekvämt stöd för ryggen.

LOCKSTA Fåtölj IKEA Klädseln är lätt att hålla ren eftersom den är avtagbar och maskintvättbar.

SAMLA Låda med lock IKEA Eftersom lådan är av genomskinlig plast hittar du snabbt och enkelt det du behöver.

CALYPSO Plafond IKEA Det frostade glaset ger ett bländfritt allmänljus som är behagligt för dina ögon.


HEMNES Dagbäddstomme med 3 lådor IKEA Fyra funktioner - soffa, enkelsäng, dubbelsäng och förvaringslösning.Kommer aldrig få denna sängen men älskar den! 


SVELVIK Dagbädd stomme IKEA Två funktioner - soffa på dagen och säng på natten.

Denna var också superfin! <3


FLÄRDFULL Doftljus i glas IKEA Släck ljuset enkelt genom att sätta på locket; då stängs också doften in. Med locket på bevaras doften längre.

FLÄRDFULL Doftljus i glas IKEA Släck ljuset enkelt genom att sätta på locket; då stängs också doften in. Med locket på bevaras doften längre.

++++ mer ljus! <3


























Av Elin - 9 november 2013 16:15

Att det alltid ska regna på hösten! Blir fan tokig.. inte bara tokig -sur och ledsen

Gillar verkligen inte hösten kallt och allt skit.. tänk och ha sommar året runt och kanske höst och vinter var tredje år. Vad skönt egentligen!

Nejmen har inte varit på nåt toppen humör idag.. nästan bara ledsen och lite iriteerad. Då blir det att jag sitter och isolerar mig, inte bra men vad gör man liksom när man mår skit? Är trött också

Sjukt ont i ryggen kan knappt stå eller sitta och ont i magen. 

Förlåt låter som en jäkla gnällkärring nu.. :( 

Har iaf varit på en promenad med mamma och Trisse i bara en halvtimme.. vi höll på och frysa ihjäl. Sedan har jag inte gjort mer alls. Ska försöka få med mig pappa och spela pingis lite senare då får jag nog upp humöret lite. 

Kommer upp ett inlägg sen/snart om saker jag skulle vilja ha till mitt rum, ses <3



Av Elin - 9 november 2013 13:58

Nu tänkte jag hissa ett naggellack och dissa ett.


Hiss:

Paris Memories Nail Polish <3 
Den är så himla underbar! Lätt arbetad.
Det är 14 ml. 

Penseln är super bra, inte för liten och tunn och inte för stor och tjock, lagom!

Nagellacket håller bra. 

Det torkar faktiskt ganska fort. 

Kostar ungefär 40-50 kr. Tycker det är bra pris!

Så den får 5/5 poäng


Diss:
Depend NailPolish
Jag tycker att den inte är så himla bra, biligt nagellack.. tycker den är jobbig och måla med fast den är väl bra ibland. Men finns så sjukt fina färger så ett plus för de!

Det är 5 ml.

Penseln är inte bra, den är lång och tunn inte det som jag tycker om tyvärr

Nagellacket håller helt okej

Torktiden går väl skapligt fort så det är jag nöjd med de

Och kostar runt 20-30? Osäker

Den får 3/5


Ha en fortsatt bra dag! :*

Av Elin - 9 november 2013 10:50

Tjo bree! 
Dags och snart ta en promenad. Väntar bara på att mamma ska komma hem så jag säger hej till henne och så. 

Men efter det blir det en promenix, senare kanske det blir .. blogga nåt. Kanske kommer tipsa nåt nagellacksmärke som jag tycker är bra och nån som jag tycker är dålig, vad tycker ni? Kommentera! 

Väntar också på att klockan ska bli efter 17 för då kommer pappa hem från en kurs och vi ska förhoppningsvis spela pingis. Haha har blivit beroende av det och tuggummi!

Men nu kollar jag på VS body mists :D ska kanske köpa en! <3 

Men nu kom mamma, ha en bra dag, kramar :*



Skapa flashcards