elin-mylife

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Elin - 22 november 2013 23:55

Ja tyvärr så dampar bloggplatsen så jag kan inte lägga upp den.. men får försöka fixa de men inte nu :) 

Vi sitter just nu vid varsin dator och ja spelar gt om vi ska vara ärliga. Vi kan knappt prata med varandra heller för vi måste vara tysta eftersom hon har en lillasyster och hon har rummet breve. Men nu ska väl sitta uppe en stund till! 
Syns imorgon! <3 Kramar :*

Av Elin - 22 november 2013 22:00

Hejhej! <3 
Det har varit en ganska bra dag  i skolan,

en vanlig dag och så. Först hade vi so, då gjorde vi nyhetskryss och fick godis (heheh) sedan spanska och då redovisa jag och två till kompisar om Espana :) det gick väl ganska bra. 

På engelskan hade vi läxförhör och det gick bra! Förutom att jag fick en blackout.. men kom på alla sen. 

Annars svenska och idrott! 

Men ja, nu ska snart blir det videodags! Ska bli kul! Men vi får se vad som kommer upp..

Hejdå <3


(inge bra inlägg.. :s)

Av Elin - 22 november 2013 20:16

Nu snart bliiirrr'e film (Slither)!!! Sen ska Hanna hjälpa mig med och överföra bilder eller ja visa så det inte krånglar

Sen ska vi göra en video. :D Puss&Kram <3<3

Av Elin - 22 november 2013 14:48

Nu sitter jag och taggar inför kvällen och morgondagen! :) 

Jag ska bara äta och packa så drar jag till Hanna eller ja mellan 16-17 tror jag! 
Förhoppningsvis kommer det bli super kul, fast det är alltid kul hos henne.  ;)

Vi kommer ju göra en video, kanske vet vilken vi ska göra men ni får helt enkelt se.

HÅLL UTKIK! Och ja i vår video kommer vår humor vara så.. bra xD neej! 

Men vi syns, kramar <3<3



(vet ej om jag lagt in denna låten igår elr nåt men enjoy!!! :*



Skapa flashcards