elin-mylife

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Elin - 27 november 2013 20:02

Det har varit en bra kväll även fast jag inte gjort så mycket. 
Vid halv fem gjorde Ida och jag mat för vi är ensamma till 21.40 typ och maten blev super goood!! :) Vi är riktiga kockar haha

Efter det gjorde vi båda läxorna sedan har vi suttit vid datorn och just nu kollar jag på Partaj :) Det är superbra!
Jag sitter också o kollar på en speciellbild.. tihihihihii.. är verkligen kär <3


Ha en awesome kväll och glöm inte kolla på efterlyst vid 21. Jag kommer hem vid typ fyra imorgon för jag ska gå hem för vi slutar en timme tidigare ;) men sen kommer det nog ordna sig för jag ska prata med mamma om och skaffa buss och åka buss. Eller ja Ida sa att jag kunde låna hennes busskort så jag kommer snabbare hem på tisdagar och om det blir nån annan dag :) Det blir super! Men ska prata med mamma imorgon 
Kramar :*

         

Av Elin - 27 november 2013 19:00

Berätta om din allra första kärlek:

Alltså jag har varit kär jätte många gånger men inte så kär som jag är nu och jag kommer inte ihåg min första kärlek!  Så jag tänkte berätta om min kärlek nu
Han går på min skolan och vi träffas i princip varje dag i skolan, vi pratar väl inte så mycket men det är fantastikst iaf! <3 Vad ska man berätta, haha


Vad gör du när du vill visa någon att den är speciell?


Jag gör inget speciellt, försöker titta på honom och ge ''blickar'' inte bitchblickar utan ''glad/snällblickar'' hihi. Sedan prata med han men jag är rätt så blyg så det går ju inte så bra!


Vem är din allra allra bästa vän och varför?

 

Alltså, jag har inte en bästa vän utan två bästa vänner. Amanda och Hanna, dom är mina bästavänner för att dom är nästan som jag och vi har många bra minnen tillsammans men också dåliga! Vi kan skämta om allt möjligt och prata om nästan allt :) Jag skulle kunna skriva mycketmycket mer <3


Berätta om den mest romantiska stunden i ditt liv.

 

En romantisk stund.. jag vet tyvärr inte. Haha men kanske i skolan på non ;p <3


Hur dumpar man en käraste?



Ärligt och värdigt. Man träffar personen eller ringer till honom/henne och berättar hur man verkligen känner sen låter man det vara (typ)


Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

 


Trygghet, charm, personlighet, han ska ha humor de är viktigt!

Jag faller för killar som vet va dem vill, är sig själva, för deras utstrålning och ögon!


Har du fått ditt hjärta krossat?

 

Ja


Hur är du som flickvän?

 

Jag vet faktiskt inte, jag hoppas att jag är bra och allt :)


Hur raggar du?


Hahah, jag raggar inte direkt ;) Men kanske genom att ge killen en blick och le. 


Blir du lätt kär?

 

Tyvärr ja jag blir nog de


Har du ristat in initialer i ett hjärta på ett träd?


Nej, väntar nog till den rätta ifall jag skulle göra de, hihi


Vem ringer du först om det har hänt något riktigt viktigt i ditt liv?


Beror på vad de är men om det är att jag skulle blivit överfallen/rånat (xD) skulle jag väl ringt till mamma/pappa! Annars kanske jag skulle hållt det för mig själv :s


 Vem är din nyaste godaste vän?

 

Hm.. kanske Jonna, Emilia, vet inte

 

 

 

Av Elin - 27 november 2013 16:00

My tears start coming
My mind is spinning around
Blood runs
I know how my eyes are closed, the air getting harder and my heart pumps slower and slower
Eventually I am dead ....

Av Elin - 27 november 2013 15:45

Varför? Frågar jag mig själv. Varför har skolan blivit skit och mitt humör helt upp och ner just idag. 
Som sagt, i skolan var det helt enkelt inte så kul.. svenska ussch! Sedan spanska men det var ganska kul ändå, vi kollade ju bara  på en bra film så. Annars hela dagen har vi varit på ''360 grader'' heter de, det är typ demokrati grejs!
+Det har känts som några av mina kompisar (nämner inga namn) har varit  skit sura idag! Har knappt kunnat och vågat prata med dom... så ja hoppas ni förstår varför jag är sur/ledsen.. 

Sedan imorse stoppade jag ner mina hörlurar i väskan för jag tänkte lyssna på musik i skolan men så glömde jag mobilen!??!?! Kände mig helt jäkla naken hela dagen utan den hahah men jag klarade mig iaf, skönt de. Men var så konstigt och fråga kompisarna hur mycket klockan var men jaja. 
Just nu är jag ensam hemma, ganska skönt faktiskt och chillar. Ska väl ta tag i engelskan snart. Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards