elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

♥ Frågor om kärlek ♥

Av Elin - 24 november 2013 16:40

Är du kär just nu? - Japp! <3
Har du kysst någon idag? - Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Nej

Har du ett förhållande? - Tyvärr nej..
Om nej, varför inte? - För han jag är kär i mig tycker nog inte samma sak!
När går gränsen vid otrohet? – Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej jag har inte varit otrogen och tänker inte vara
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej, varför säger man det liksom? :o
Är du romantisk? - Jag tror de!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej usch!
Är du svårflörtad? - Nej tror inte de ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Vet inte.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Nej?
Har du haft sex med över 20 personer? - Omg, nej, är helt oskuld!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande skulle vara perfekt nu, iaf med ''han''
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Usch nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Är inte ihop med nån så vet inte men när jag väl blir flickvän hoppas jag de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Har nog inte sovit hos en kille :s
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Vill inte ens nämna honom.. bara glömma honom! ''G''
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Euw nej!
När fick du din första kyss? - Innan sommarlovet typ!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 18 tror jag :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Ja, men jag var 8 så döm inte xD hahah!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej vill inte tatuera mig och tänk om det skulle ta slut liksom :S
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Sålänge han är sig själv så är jag nöjd! Bryr mig inte direkt om stilen han har
Om du skulle beskriva din pojk/flickvän med några ord, vad skulle de vara? - Har ju ingen pojkvän men om jag ska beskriva honom som jag är kär i så -Rolig, söt, underbar, najs, är sig själv, typ de ;)
Vad skulle du göra för den du gillar nu? – Nästan allt! <3<3
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards