elin-mylife

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 29 november 2013 17:26

Pappa gick nyss till mitt rum och sa att det snöar.. FUCK säger jag bara! </3


Av Elin - 29 november 2013 15:30

Min familj består av min mamma, pappa, Tobias, Sara och Ida :) självklart räknar jag med Albin, Trisse och ''Snubben'' 

Mamma jobbar med äldre, hon är undersköterska 

Pappa är lastbilschaufför 

Tobbe är också lastbilschaufför

Sara är också undersköterska 

och Ida går sista året på gymnasiet :)

Vad ska jag säga mer? Mamma och pappa är 49 år, Tobias är 25, Sara 23 och Ida ofc 18 

Jag älskar min familj väldigt mycket! Dom betyder MEST
Kan också berätta att Tobbe och Sara bor inte hemma ;) 

Av Elin - 29 november 2013 15:22

Hur kommer min helg se ut? -Jo såhär: 

Fredagkväll-Jag ska bara ta det lungt efter en hel veckas slit, tända ljuset för tina och tänka lite på henne! 

Lördag-Den hemska dagen.. 30.. kommer såklart tänka extremt mycket på Tina, min fina ängel! Annars ska vi till Ikea och kolla runt där 

Söndag-Då blir det slapp men också skolarbete, svenska.. och matte, yeah, mina starkaste ämnen också! 
Men så kommer väl min helg se ut, jag har lite och göra men jag tror ändå att det blir en bra helg!

Men nu över till annat -blocket 

Kramar ;*

Av Elin - 29 november 2013 14:46

Ja, så lyder mig rubrik.. jag var på badhuset och då så åkte jag i en rutschkana och så kom en klasskompis efter mig visste inte de och så åkte han in i mig så jag fick as ont i armen.. :( Kan inte sträcka ut den för då får jag så fucking ont! Men sånt händer, det går säkert över snart hoppas jag

Annars idag har det varit en ganska bra dag :) 

Först idag på SOn fick vi höra när andra i klassen hade redovisning och tyvärr så gillar inte två i min grupp och redovisa för andra så min grupp ska bara göra det på måndag med våran lärare, men då hinner man träna lite mer haha men jag var ju ''på'' och göra de 

Sen iaf hade vi språk, så på spanskan kollade vi på film och den är jätte bra! När det var så här tyst så höll jag på och få en skrattattack och ja tillslut kunde jag inte hålla de inne så jag började asgarva i tystnaden men det gjorde dom andra också som tur var :)

Efter de var det engelskaförhör och det gick bra, nästan alla rätt! Hihi

Svenska, trååk och badhus. 

Pappa kom nyss in och sa att vi har strömavbrott men bloggplatsen funkar, youtube och google ;) 
Äntligen fredag också!!! Så awesome <3 Men sen när internet funkar normalt så kommer en plan upp vad jag ska göra under helgen 
Ses, ha en trevlig helg :*

ps. det är kolsvart i hela huset!!! ds

Av Elin - 28 november 2013 20:30

Tjoo på er! <3 
I förra inlägget blev jag stressad så ja förlåt för de.. men pappa och jag skulle spela pingis så det gjorde vi i nästan en timme! :) 
Sedan så tog jag och Ida in hästarna, dom är så jävla goa.. <3<3

Annars har jag duschat, målat naglarna, övat på engelskan inför imorgon och so för vi har ju redovisning och ja jag börjar bli fett nervös.. :( heja mig.

Och bara för jag är nervös och har stressat igenom allt har det slutat att jag fått extrem huvudvärk och jag pallar inte, men ska lugna ner mig nu och kolla på böda och äta nån macka :) ''kollar på klockan''

-AMEN VAD FAN! FINT.. jaja 

Godnatt, puss <3



Av Elin - 28 november 2013 17:54

Ja jag heter Elin haha. 
Jag är 13 år och  fyller 14 den 4 januari ;) 

Älskar typ alla djur, speciellt hästar! Förut red jag väldigt ofta men det gör jag inte längre.. för har ingen häst och rida och så är jag väl lite rädd efter jag ramlade av. Ska försöka prata med pappa/mamma om häst snart.. för jag vill verkligen! En helt egen osv! :) 

På fridtiden så ägnar jag mig med kompisar, familjen, läxor, bloggen och annat

Ja vad ska jag mer säga? Jag älskar också helt enkelt MUSIK, det är mitt liv, sjunger hela tiden och allt! Är en riktig fågel <3 Kramis 

Av Elin - 28 november 2013 17:48

dag 1 - om mig

dag 2 – min familj

dag 3 - jag som liten

dag 4 – mina måsten

dag 5 – mina kompisar

dag 6 – jag gillar

dag 7 – jag hatar

dag 8 – min skola

dag 9 – min klass

dag 10 – min musiksmak

dag 11 – favorit-bloggar

dag 12 – mina intressen

dag 13 – min fritid

dag 14 – jag saknar

dag 15 – mitt rum

dag 16 – jag är rädd för

dag 17 – jag går inte ut utan

dag 18 – favoriter

dag 19 – favorit plagg

dag 20 – innan jag dör ska jag

 

Haha ja nu ska jag helt plötsligt börja med denna! Men ska försöka få tillbaka min blogglust och hinna lägga upp inlägg, nu blev jag mer ''på'' så ja vi får se men ska försöka hinna med alla varje dag! <3 och jag börjar redan nu med den första :) 
Sedan kommer mer inlägg Puss

Av Elin - 28 november 2013 17:40

Nu funderade jag en stund om jag skulle ta en bloggpaus nästa vecka.. jag vet inte alls vad jag ska skriva om, har ingen lust och ibland hinner jag inte alls så jag får skriva ett snabbinlägg, det har ni säkert märkt! Men jag får tänka under helgen för jag har bara så sjukt mycket och göra under veckorna och nu dom sista veckorna vill jag verkligen ge allt så jag får bra betyg! 

Men ni kan ju och helt enkelt kommentera också va ni tycker
Kramis <3

Skapa flashcards