elin-mylife

Direktlänk till inlägg 30 november 2013

Ikea, julbord, bra köp <3

Av Elin - 30 november 2013 20:30

Det har varit en bra dag faktiskt! :)
Först idag så vaknade jag ungefär halv nio/nio så då åt jag frukost och sen städade jag och mamma o tog upp ljusstakar och sånt (men vi har inte julpyntat så för vi gör det lite närmare) 
Så vid halv tre, tre drog mamma, pappa, Sara, Tobbe, Linus, Ida, Dennis, Anna, farmor, farfar och jag till Ikea äntligen! Där tittade vi runt och så köpte vi lite saker 

Jag fick med mig tre doftljus och en låda hem som jag ska ha grejer i som jag vill spara från skolan osv i så det blir och plocka i sakerna antingen idag eller imorgon :) Taggad för de för då blir det också en liten rensning på samma gång!

Köpte ett par underbara ljus som passar till julen: Kladdkaka, brylepudding och kanelbullar luktar dom, -mm. Men det som var lite diss var att kanelbullarna luktade typ gammal parfym men dom luktar säkert godare när man tänder på den, ellerhur?

Men bild kommer upp på sakerna

Annars så när vi kom hem så var farmor och farfar hos oss en liten stund och nu har vi tagit det lungt och det kommer resten av kvällen fortsätta vara. 

Men jag är nöjd med dagen och imorgon blir det ännu mer saker och göra tyvär.. skolarbete och sån skit! Men vad gör man liksom inte? 

Har fått reda på att vi har svenskaprov på tisdag i verb och sån skit. Sedan vecka 50 har vi kemiprov och matteprov, jag lever livet! Är så nöjd.. men jag klarar det säkert bara jag tror på mig själv eller vad man säger haha


Nu blire och kolla bloggar och annat, ha en bra lördagskväll!!! <3

:*

 

(sämst bild, förlåt men hade ju besök så skyndade mig)

<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards