elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Depp ♥ Plast ♥ Presterud

Av Elin - 15 maj 2014 18:00

Idag så har det verkligen varit en gå-dag, och som vanligt har jag inte haft bra skor på mig så har fått blåsor vid fötterna och jag kan knappt gå, gör så himla ont! Är helt slut i kroppen och nu är jag verkligen värd och bara ta det lugnt! 


Dagen idag har varit okej, skolan va inge rolig alls idag! Ville bara hem, hem och lägga mig under en gammal filt och aldrig komma fram igen. Har känt mig så himla ledsen och utanför.. saknat familjen så himla mycket och jag vet inte varför, har bara saknat dem ENORMT! Vart på väg och bryta ihop och bara vart ensam i mina egna tankar, himla trisst att känna så här..


På morgonen och förmidda'n skulle vi till Presterud och mötas där vid nio. Så jag drog hem till Hanna och gick en bit med henne sen mötte Amanda upp oss så vi tre gick dit tillsammans. Väl när vi var på Presterud så fick vi göra grillspett av något (alltså inte sånna som man äter, utan de som man har när man grillar korv osv). Det var faktiskt roligt, inte så svårt som jag tänkte mig och de lärarna som var där var jätte snälla/roliga! :) Såg också min kusin där (Presterud är ett gymnasie, berättade inte det)
Därefter fick vi en liten rast och fick saft. Sen skulle vi göra nåt annat men då var jag tvungen och gå till tandläkaren.

Gick en stund och kom äntligen fram, trodde först att jag gick fel men icke. Så tandläkaren la på plast på mina innersta tänder i överkäken, det var jävligt äckligt och höll på å spy! Sen så hade hon flera grejer i min mun också.. jag skulle tagit plast på mina innersta tänder i underkäken men de hade inte kommit fram tillräckligt så det får bli nästa år sa dom. 

När jag var klar där så ringde jag till mamma och berättade hur det gick och gick tillbaka till skolan. Käkade och hade sen no. På no'n kollade vi på en film och redovisade för vår lärare med vårt grupparbete. Det gick bra! 

So-Inge särskillt.... 

Idrott-Vi hade jävla orientering så gick ännu mer! 


Så såg min skoldag ut.. när jag kom käkade jag, läste på satsdelar och engelskaord. 

Datorn nu och ska duscha om en liten stund. Ska först fixa ett inlägg. 

Blir att göra lite läxor och sen kvälla då! 


Hahah när jag var på väg till skolan så såg jag min prins på moppe och jag gick lite i vägen xD så han kollade typ som ''flytta på dig ;)'' 

Blev lite pinsamt xD men ändå så pirr i magen osv. <3 I'm so fucking in love <3

Ha en bra kväll! ♥

 



 
 
Ida

Ida

15 maj 2014 20:41

Gjorde ni det där grillspettet? Trodde det var typ av trä ni gjorde. :p Fräckt! :) Förstår att du är trött i fötterna då.

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

15 maj 2014 21:40

SV: Det låter bra tycker jag! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Manda

Manda

16 maj 2014 20:01

Wää glömmde mitt grillspett hos Alice ;-;

http://happily.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards