elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 april 2014

8 snabba frågor

Av Elin - 26 april 2014 19:00

1. Är du rädd för blod? -Inte när jag kollar på filmer, men kanske lite på riktigt (det verkade jag ju vara när jag tog blodprov) 

2. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? -Rosa, stol, obekvämt

3. Är det viktigt att fira födelsedagar? -Inte min tycker inte jag, men verkligen andras :) 

4. Vad är det knasigate du har gjort? -Det är nog när vi hade Tina och jag skulle gör som Legolas i Sagan om ringen :S skulle hoppa upp lite coolt som honom på Tina och failar så hon springer iväg xD 

5. Vilken är din absoluta favorit godissort? -Oh my gosh, det är nog lakrits och hallon döskalle ♥♥

6. Brad Pitt eller Orlando Bloom? -SJÄLVKLART ORLANDO BLOOM!!!!!!!!! ♥ *Dead*

7. Tycker du att folk kan & ska se upp till dig? -Det får dom väl bestämma själv, det skulle ju vara sjukt roligt och gulligt men tror dock inte att någon vill de. :) 

8. Om du föddes med en annan hårfärg, vilken skulle det då vara? -Hm, oj vet faktiskt inte.. skulle velat ha blont, mörkbrunt eller mörkblått som skiftar i svart typ, haha :)

 

Kram ♥ 

 

 

 
 
Hanna

Hanna

26 april 2014 20:21

HAHAHAHAHHAAH LEGOLAS XD XD XD

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards