elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Hon har vetat om det här länge, att jag till sist skulle välja detta framför något annat.

Av Elin - 26 april 2015 11:00

Nu har tankarna gått omkring i huvudet igen och jag tror att jag (ett år innan) vet vad jag vill gå på gymnasiet, bli. Jag har alltid trott att "nej det är ingenting för mig", "Det är äckligt", men ju mer jag tänkt och fått höra - både på gymnasiemässor och av familjen dem senaste dagarna så har det ändrat mig totalt.


Det var i fredags efter gymnasiemässan det började bubbla inom mig "Ska jag gå det här?" "Det verkar ju så himla kul, intressant". 
Jag funderade och började genast prata med Ida när jag kom hem, senare på kvällen berättade jag för mamma om mina tankar, vad jag kände, tyckte och jag fick genast positiv respons. Hon blev jätteglad av att höra att jag VILL det här och hon sa jättemycket positiva saker om mig och varför jag ska välja detta - då för att jag är en sådan person som verkligen vill ALLA väl och är så positiv och glad som möjligt (då enligt henne!) -Hon har vetat om det här länge, att jag tillsist skulle välja det här framför något annat. Något jag själv inte vetat.

För mig känns det grymt, det bara spritter inom mig och jag kan inte känna mer än glädje just nu! Gaah, vill börja gymnasiet NU!!!


Jag kan inte mer än att längta!


Gick och storpratade med Sara igår också när vi var på mässan och hon sa detsamma som mamma, på detta sken hon upp som en sol och log med hela ansiktet när jag berättade!

Det känns så himla roligt och se alla glada miner och bara höra ifrån dem hur stolta och glada dem är och är för mig!
Tillsist höll jag på att börja gråta när jag fick höra allt fint..haha!<3

Jag tror inte att ni har någon aning om vad jag pratar om. Det jag pratar om är sjuksköterska. 

Vad jag känner just nu så skulle det vara ett perfekt jobb för mig, (även fast jag funderar på en annan sak, som jag asbolut vill bli, dock har jag en fobi som stoppar mig totalt..men det är ju bara och hoppas att det blir av i framtiden det också - om jag kan bli sköterska så kan jag bli "detta") 


Jag är mer taggad än allting annat på att gå det här. Att Plugga. Studera och tillsist stå kämpande och stolt upp. Visa att JAG kämpat mig till det här. Det bara ryser inom mig utav den känslan. 

Suttit och kollat på internet, läst massor och nu tillsist sitter jag här - mer taggad än någonsin på livet!  


*Ler*

  

~KÄRLEK~

 
 
natalia

natalia

26 april 2015 11:57

Vad bra att du får massa positiv respons o att de stöttar dig :)

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

26 april 2015 12:43

Ohja det är underbart! :D

 
Ingen bild

Stina

26 april 2015 12:01

sv; Kul o höra att du gillar det!
Ja men precis. Mycket godare ju ;)

 
natalia

natalia

26 april 2015 12:04

Svar: I början fick jag gå fler gånger men nu ska jag bara gå på undersökning en gång om året :)

http://nouw.com/nataliatrojan

Elin

26 april 2015 14:35

Oh okej :D

 
Elin

Elin

26 april 2015 12:47

Vad roligt! :D

http://elinbjorkander.com

 
natalia

natalia

26 april 2015 14:39

Sv: Jag tror inte man kan föra över sina inlägg på blogg.se. Vad jag har fått höra så är det bara nouw.com som gör det. Men du kanske ska kolla med några andra med för jag är inte säker? :)

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

26 april 2015 14:48

Tack så mycket, ja gör det :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Ebba

Ebba

26 april 2015 15:07

Åh fy vad roligt!!<3 =D :*
SÅ STOLT ÖVER DIG!<3 SNART ÄR DET DAGS!!!:* Tiden kommer gå så fort!<3

Puss & Kram!<3 :*
Love U SO MUCH!!!<3

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

26 april 2015 22:38

ÅHHH jaa Elin det skulle passa dig så sjukt himla bra!!
SÅÅ glad för din skull♡♡♡♡ Följ detta nu när det känns så bra<33
Du skulle verkligen passa dig, du är så sjukt omtänksam och snäll och ger alltid bra och positiv "respons" / feedback och det kommer patienterna bli SJUKT glada över. DU kommer vara den sjukskötersakn som alla drömmar om att få! hiihihi:**

Sv1; tack så mycket♡ Pluggandet gick okej, måste plugga massa mer imorgon, inte den bästa plugg-dagen idagXD
Sv2; AWWW duuu är så sjukt fin♡
Sv3; Ja det var lite synd:// Men men♡
Sv4; Jag verkligen älskar alla (av dem jag smakat då) festisar, du borde verkligen testa:)) JÄTTEgoda♡♡
Sv5; AWWWWWWWWWW tusen tack, du och dina ord betyder sjukt mycket!!
Sv6; LOVE YOU♡♡♡♡♡♡♡♡

Sov gott:*'

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Patricia

Patricia

27 april 2015 13:09

Åh vad roligt. Jag tror verkligen att du kommer passa perfekt för det yrket. Du verkar vara så himla gullig och omtänksam.

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards