elin-mylife

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Elin - 14 april 2015 18:26

Äntligen klar med matteläxan...den har tagit SÅ lång tid och kraft utav mig då jag nästan lagt av gång på gång på gång. Slutat kämpat för den. Gråtit. Kastat pennan åt skogen men jag har ÄNDÅ lyckats.

Jag har börjat förstå hur man gör, äntligen! Himla glad för att jag lyckats med det här, så JÄVLA svårt och onödigt - jag ska inte bli en jävla vetenskapsman så jag förstår inte varför jag ska lära mig detta?! Helt onödigt enligt mig!

Tack vare min käraste syster så har jag lyckats och lärt mig. Hon har peppat och peppat mig tills att jag suttit i tårar och tills att jag lyckats. Utan henne skulle jag lagt av för LÄNGE sedan och matten skulle gått åt helvete..
Men vad säger man? Om man inte kämpar vart kommer man då?

~ Tack FINA du! Du betyder verkligen allt! ~

Nu ska jag sätta mig ner i soffan med datorn i knät och pusta ut....vänta er ett inlägg om en stund! :D

*Ler stort*

-

Av Elin - 14 april 2015 09:15

Av Elin - 14 april 2015 08:30

Satt och kollade på denna för några dagar sedan då den visades på tvn. Skrattade så att jag grät...  

Dem är jättefarliga, det vet jag, men jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Hemskt! xD 

Ovido - Quiz & Flashcards