elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Anfallen av tjäder

Av Elin - 14 april 2015 08:30

Satt och kollade på denna för några dagar sedan då den visades på tvn. Skrattade så att jag grät...  

Dem är jättefarliga, det vet jag, men jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Hemskt! xD 

 
 
natalia

natalia

14 april 2015 20:55

HAHAHHAHAHAHHAHAHHA!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Linn♡

Linn♡

14 april 2015 23:20

HAHAHAHHAA OMG XDXDXD hahahahaha

Sv1; aww tusen tack. Håller verkligen med dig om allt om skolan!! tack, nu måste vi kämpa den sista biten! ♡ Tack!!
Sv2; AWW tusen tack för att du finns här. Du gör verkligen mina dagar perfekta! ♡♡♡♡Elin jag hoppas verkligen att du vet om det:* SÅDAN underbar person som du är sjukt svårt att hitta! Kan inte förstå att "jag" hittat?!! ♡♡♡♡ lvoeuu! Hoppas allt är bra med dig och att du nu tar det lugnt och fokuserar på plugget OCH vila♡
Sv3; AWWWWWWWWWWW TACK , ska du säga VÄRLDENS finaste Elin♡♡♡♡
Sv4; Vi hade labben i Biologi idag - nationella, och det gick faktiskt bra, tack♡♡
Sv5; Tack så mycket, min tisdag har varit okej/bra:)) Hoppas din varit bra♡♡
Sv6; Elin!!! Jag vet inte hur jag ska tacka dig!! För att du finns där och för att du alltid stöttar och PEPPAR mig♡ Imorgon ska jag verkligen göra som du säger, ta det lugnt i ett bra tempo, ta paus och sedan fortsätta! TUSEN MILJONER TACK FÖR ATT DU FINNS I MIN NÄRHET♡ Love you! Av hela mitt hjärta<333

TUSEN kramar till dig!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards