elin-mylife

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

"Äckliga tjocka människa"....

Av Elin - 26 april 2015 22:02

Denna kvällen avslutades med ett grymt Skypesamtal med goa Hanna! Det blev massa skratt och massa prat. Det gillas!<3 nu hoppas jag på flera samtal :-) - så nyfikna föräldrar kan vara också, så fort man pratar och skrattar i sitt rum är dem snabbt där och påpekar om en kille...

Ångesten i full gång just nu...inte bara över att det är söndag idag, utan på en annan sak som jag just nu bara tänker på....
Vi var hos Sara idag och jag såg att dem hade en våg, tänkte att jag skulle se hur mycket jag vägde och just nu ångrar jag mig enormt! Jag fick hjärtklappning när jag såg resultatet. Mår superdåligt och utav det här har jag knappt ätit någonting, åt bara lite granna och sen dess ingenting alls... Jag hatar mig själv just nu från djupet av mitt hjärta. Jag är så vidrig!! Äckliga tjocka människa.

Skulle pluggat idag men det blev det ingenting utav, så fort jag skulle sätta igång och läste första uppgiften höll jag på att bryta ihop. Jag stängde snabbt boken och nu väntar jag på hjälp av läraren... Lite engelska blev dock gjord!

Gick ut på en promenad under förmiddagen då det var ett tag sedan jag var ute och rörde på mig. Var superskönt att komma ut, speciellt för min rygg och nacke, då detsamma för min huvudvärk! Är väldigt spänd i nacken och har haft huvudvärk det senaste så troligtvis är det spänningshuvudvärk jag har...Promenad hjälpte min huvudvärk och nacke otroligt! Jag är imponerad vad så lite kan göra.

Dock är det ryggen jag fortfarande har ont i men det är i samband med smärtan i magen, tyvärr.

Hur är det med er vänner? Bra?

Imorgon börjar en ny vecka. Vecka 18. 8 veckor kvar i skolan. Fenomenalt!!
Står mycket på schemat denna veckan, ska bl.a till tandläkaren, ha matteprov. Ja vad mer? Det får ni veta imorgon då sova står på schemat nu.

Ska försöka svara på era kommentarer imorgon, haft full rulle idag..

~Kärlek~

 
 
Linn♡

Linn♡

26 april 2015 22:42

åh vad härligt det lät♡♡♡
_______
ELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!! DU ÄR INTE TJOCK OCH ÄCKLIG MÄNNISKA!!!! Lova mig att du inser det!! Strunta i den där j'vla apparaten som visar en siffra, för det spelar f*n ingen roll<3 Så länge du MÅR BRA och ja det genom vanlig kost och vanlig vardagsmotion så är det sjukt bra!! ♡♡♡♡ Elin, du strunta i siffran!! Lova mig det<3333 DET är inte det som spelar roll♡

_
Sådan dag var det för mig idag också, inte mycket gjort med plugget hahah-

Sov gott världens bästa Elin♡♡♡♡♡♡ DU ÄR BÄST; love youuu:*

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Bumsan

Bumsan

27 april 2015 06:45

Godmorgon! Hur mår du? Hoppas att din måndag blir bra!

Jag vet känslan. Har haft den så många gånger själv. När man inte har vägt sig på ett tag så tror man att man väger det man vägde så gör man inte det. Det är som ett slag i magen för en.

http://loeria.devote.se

 
Sara

Sara

27 april 2015 10:28

Du är INTE tjock och äcklig ! Du är VACKER och UNIK ! <3

http://www.baakochmaat.se

 
Patricia

Patricia

27 april 2015 13:10

Snälla snälla du, du är verkligen inte tjock och äcklig. Inte alls! Det är bara dumma tankar.

http://patriciac.blogg.se

 
natalia

natalia

28 april 2015 09:15

NEEEEJ! Håller med Linn!

Vikt är bara en jävla onödig siffra precis som åldern! Det är inget man ska tänka på, verkligen inte. Och träna ska man göra för att må bra, inte för att gå ner i vikt. Självklart kan man bygga muskler o så! Men du ska veta att du verkligen inte är tjock!!
Du vet var jag finns om du behöver prata!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
Mikaela

Mikaela

28 april 2015 14:44

Vågen visar bara en siffra och en siffra kan inte ensam sammanfatta hur välmående man är. Var snäll mot dig själv och din kropp, klanka inte ner på dig själv i onödan!

http://mikaelahilbertsson.devote.se

 
Ebba

Ebba

28 april 2015 17:47

Men gumman!<3
SKIT I SIFFRORNA!<3 Du vet att dem inte stämmer alls!<3 Tänk på att bara hjärnan väger 1,4kg och vi har 7 kilo kol i kroppen osv, det är det som väger inte fett!<3 :*

Och du är INTE tjock eller äcklig!!! DU ÄR BÄST!<3

Skit i vågen bara, tänk på att man väger mer under dagen också eftersom du ätit mat och kroppen är "igång"!<3

Puss & Kram!<3 Love U so much!<3 :*

http://www.ebbolella.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards